דיבידעת – רכישת מניות: BEN

להלן הרכישה האחרונה בתיק דיבידעת:

תאריך פעולה סימול מניה מחיר מניה כמות מניות מחיר כולל דיבידנד שנתי צפוי (לפני מס)
08/01/2018 רכישה BEN $43.85 23 $1,008.55 $21.16

סינון רשימת האלופות:

לפני רכישת המניה לקחתי את רשימת האלופות של דוד פיש וסיננתי אותה לפי הקריטריונים הבאים:

  1. החברה מגדילה את הדיבידנדים מלפני משבר 2000 – רצף הגדלה של יותר מ-18 שנה.
  2. תשואת הדיבידנד לפי הקובץ של דוד פיש גדולה מתשואת הדיבידנד של ה-SP500 כפי שהיא מיוצגת ע"י התעודה SPY ועומדת על 1.76%.
  3. יחס חלוקת הרווחים קטן מ-60%.
  4. מכפיל הרווח קטן ממכפיל הרווח של ה-SP500 כפי שהוא מיוצג ע"י התעודה SPY ועומד על 22.72.
  5. אחוז הגדלת הרווחים ב-5 השנים הקודמות וצפי גדילת הרווחים ב-5 השנים הבאות גדולים מ-0%.
  6. שווי השוק של החברה גדול מ-2 מיליארד דולר.
  7. יחס חוב/נכס קטן מ-70%.
  8. אחוז הגדלת הדיבידנד ב-1, 3, 5, ו-10 השנים האחרונות גדול מ-5% לכל תקופה.

חשוב לציין שאני מקשיח ומרפה את הקריטריונים הללו בצורה כזו שבכל פעם אני אסנן כ-90% מהחברות מרשימת האלופות.
בסינון זה לא שיניתי את הקריטריונים למעט התאמתם למדד ה-SP500.

מיון:

בשלב זה קיבלתי רשימה של 5 חברות ומיינתי אותן לפי רצף הגדלת דיבידנדים:

סימול מניה רצף הגדלת דיבידנדים
MO 48
WBA 42
BEN 38
TROW 31
PB 19

רכשתי בעבר את כל המניות לעיל למעט BEN.

 

להלן סקירה של נתוני חברת BEN:

  • תשואת הדיבידנד של החברה היא 2.12% כאשר התשואה הממוצעת ההיסטורית היא נמוכה מ-1.5% – זו תשואה גבוהה מבחינה היסטורית ולכן אטרקטיבית.
  • מכפיל הרווח של החברה עומד על 14.40 שזה אטרקטיבי ביחס לשוק הרחב.
  • החברה מחלקת כ-30.56% מהרווחים כדיבידנד שזה משאיר לה מקום גדול מאוד לתמרן גם במהלך קשיים כלכליים – חשוב לציין שיחס החלוקה גדל במהלך השנים האחרונות.
  • צפי הגדילה של החברה הוא כ-0.48% בלבד שזה מאוד נמוך ביחס למה שהייתי רוצה לקבל ומציב בסימן שאלה את יכולת החברה להמשיך ולהגדיל את הדיבידנדים.
    עקב העובדה שלחברה יש יחס חלוקה רווחים כל כך נמוך ומכיוון שהחברה מצליחה עדיין לייצר תשואה דו-ספרתית על ההון ועל ההשקעות שהיא מבצעת אני מוכן לרכוש את המניות שלה למרות הצפי הנמוך בטווח הקרוב.
  • החברה הגדילה את הדיבידנד ב-14.47% בממוצע משנת 2000 ועד היום כאשר במהלך השנה האחרונה הדיבידנד הוגדל ב-11.11% בלבד וגם הגדלה זו ברובה נובעת מהגדלת יחס החלוקה ולא מהגדלת הרווחים.
  • במהלך ה-5 השנים האחרונות החברה הגדילה את הדיבידנדים בכ-16.89% בעוד שרווחיה גדלו בכ-0.20% בלבד – נתון בעייתי במיוחד אבל כפי שציינתי היא עדיין מצליחה לייצר תשואה דו-ספרתית על ההון ועל ההשקעות שהיא מבצעת.
  • יחס החוב/הון עצמי של החברה הוא 9% בלבד שזה משאיר לה המון מקום לתמרן במידה והיא תתקל בקשיים.

למרות הסימנים המחשידים בהקשר של קצב הגדלת הרווחים אני בוחר לרכוש את המניה הזו בכל זאת.

יכול מאוד להיות שאני אתחרט על ההחלטה הזו בעתיד!

אני אשמח לענות על שאלות בנושא.

 

27 תגובות

דלגו לטופס מילוי התגובה

    • סיגי on 02/02/2018 at 16:15
    • השב

    שלום דעת,
    בשביל "חברות משעממות" אך יציבות הייתי שמחה אם היית יכול להתייחס
    לעובדה שחברות כמו MDP ירדה ב14% ביום, או PII שגם היא ספגה מכה של נפילה ב 10% לפני מספר ימים
    מה דעתך על זה?
    איך אתה מתייחס לזה? תודה.

    1. גם חברה משעממת וגדולה יכולה לספוג תנודתיות גדולה ואפילו לפשוט רגל.

      הגישה של ההשקעות שאני מיישם ומציג בבלוג היא גישה שמתמקדת במשכורת שאני מקבל כבעל מניות בחברה תוך התעלמות מוחלטת משווי המניות עצמם.

      גישה זו מאפשרת לי כאדם עם פסיכולוגיה אנושית (ולא קובץ אקסל חסר רגשות) להתמיד ולהשקיע בתיק שמורכב מ-100% מניות שמשלמות לי משכורת יציבה וגדלה בלי צורך ב-"מיתון תנודתיות ופגיעה משמעותית בתשואה ובמשכורת הארוכה" ע"י הקצאת הון ניכר לנכסים עם תוחלת תשואה נמוכה יותר כגון אג"ח/זהב/מזומן.

      במהותה הגישה הזו מצריכה את הניתוק המוחלט של המשקיע משווי תיק ההשקעות שלו בשביל שהוא יוכל להמשיך ולהתמיד בהשקעות שלו.

      כשאת מתבוננת בתיק שלך ורואה תנודתיות מחירי מניות אני מתבונן בתיק ההשקעות שלי ורואה שבמהלך השבוע שחלף שלושה חברות שונות שמוחזקות בתיק דיבידעת הגדילו את המשכורת שאני כמשקיע מקבל מהן (כולל ביניהן חברת PII).

      לעניות דעתי אנשים שמתקשים לבצע את הניתוק המוחלט משווי תיק ההשקעות והתמקדות אך ורק ביציבות וגדילת התזרים שמתקבל ממנו צריכים לחפש גישת השקעות שונה.
      הסיכון הגדול ביותר בכל השקעה באשר היא הוא המשקיע עצמו וחוסר היכולת הפסיכולוגית שלו להתמודד עם ההשקעה ולהתמיד בה לאורך זמן.
      מניסיוני האישי ומהיכרותי עם אנשים בשר ודם נתקלתי בהמון מקרים שבהם אנשים איבדו הון משמעותי ביותר בגלל שהם בחרו בהשקעה שלא מתאימה לפסיכולוגיה שלהם בעוד שההשקעה עצמה הצליחה לייצר תשואת יתר משמעותית מול התוצאות שלהם בפועל.

      קחי לדוגמה את כל המשקיעים שמגדירים את עצמם "מחקי מדד" ותשאלי את עצמך:
      מדוע אין אפילו משקיע מחקה מדד אחד שבפועל מצליח לייצר את תשואת מדד המניות בתיק ההשקעות האישי שלו לאורך זמן?
      למה כולם מתעקשים שעדיף להיצמד למדד במקום לבחור מניות פרטניות בעוד שהם עצמם לא נצמדים למדד ובוחרים להשקיע הון ניכר באג"חים? (גם אלו שלא עושים זאת היום מתכננים לעשות זאת לקראת/לאחר פרישתם).

      הסיבה המרכזית היא הפסיכולוגיה של המשקיע – קובץ האקסל מייצר תשואת יתר אם נצמדים ל-100% מדד מניות אבל המשקיע עצמו אינו מסוגל להתמודד עם תיק שכזה לאורך זמן – בעיקר לקראת ולאחר הפרישה!

      את צריכה למצוא את גישת ההשקעות שמתאימה לאופי שלך ולהיצמד אליה.
      ניסיונות להשוות את התוצאות שלך בפועל שמושפעות מהפסיכולוגיה שלך לתיק תאורטי שאת לא מסוגלת להחזיק בלי להתעורר באמצע הלילה בפניקה בגלל מקרה כזה או אחר תמיד יובילו אותך להרגשה של הפסד ולפעולות שיגדילו את ההפסד הנ"ל אפילו יותר.

      • שמואל on 07/02/2018 at 13:41
      • השב

      סיגי יקרה,

      אין כמו מניות "משעממות". הריווח הבטוח מגיע רק ממניות כאלה. עסק טוב הוא עסק שדואג להשתבח עם הזמן, להתאים את עצמו לחידושי הטכנולוגיה, להגדיל את הריווחיות ולשתף את בעלי המניות בחלוקת דיווידנדים. ככל שמדברים במניה יותר כך תרחק ממנה. הרבה דיבורים מעט מעשים. להיות משעמם זה טוב.

      אני מסכים עם דעת בגישתו לבחון את תזרים המזומנים של תיק עם מניות "משעממות" כמו MDP. ובאמת אין צורך במעקב יומי, ואת התשואות הן בקבלת דיוידינד והן במחיר המניה רואים לאחר שנים רבות של החזקה בתיק. אני מעריך מאוד את התכונה של דעת, בעל בלוג זה, להתנתק לגמרי ממחיר המניה ולהתמקד בתזרים הדיוידנדים.

      בכל זאת ובניגוד אליו, אני אוהב לעקוב כל יום ובמהלך היום את התנועות. אני עושה בדיוק כמו דעת, אך עם שינוי קטן ביותר. מהלך ירידות חדות כאלה של 15% במניית MDP הם עבורי הזדמנות להשביח את התיק. אז אני קונה בירידות בסכום קטן.

      אני מאחל לך שתרויחי מהתיק עם מניות משעממות.

      דעת יקר, אני אוהב לקרוא את התשובות המפורטות שלך. המשך כך

      אני מבין שהתיקון האחרון של כ- 5% בשוק לא עשה עליך שום רושם.

      שמואל

      1. אני מבין שהתיקון האחרון של כ- 5% בשוק לא עשה עליך שום רושם.

        קיוויתי לירידות חדות יותר בשביל שהרכישות הבאות יניבו דיבידנדים גבוהים ביחס להון אבל לצערי השוק לא שיתף פעולה ובמקום להמשיך לרדת הוא החליט ברוב חוצפתו לעלות אתמול!
        פשוט בושה של שוק – כבר 9 שנים שהוא לא מוכר מניות במבצע של "1+1 חינם"… ממש עצוב 🙁

        נ.ב.
        התגובה אולי נשמעת צינית לרוב הקוראים אבל היא נוסחה ברצינות מלאה.

          • שמואל on 07/02/2018 at 20:46
          • השב

          מסכים וחותם על כל מילה שכתבת.

    • Idan on 02/02/2018 at 16:36
    • השב

    הי דעת,

    שמת לב שהמכפיל (לפחות באתר גורופוקס) עומד על 35.5 ולא על אזור ה-14 כמו בקובץ של פיש?

    מה לדעתך מקור הפער?

    תודה!

    1. תשים לב שבאתר גורופוקוס יש שני מכפילי רווח שונים:
      מכפיל רווח ביחס לרווחים מ-12 החודשים הקודמים שעומד על מעל 30.
      מכפיל רווח ביחס לצפי הרווחים מ-12 החודשים הבאים שעומד על מתחת ל-15.

      בקישורים שצירפתי לעיל לאתר גורופוקוס אתה יכול למצוא גם הסברים לחישובים השונים ומה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

      ברוב האתרים הפיננסיים ישנה התייחסות בעיקר למכפיל ביחס לצפי הרווחים ולא ביחס לעבר.

        • Idan on 03/02/2018 at 21:41
        • השב

        מכיר את הנתון, אבל אם אני לא טועה, עד כה המכפילים של גורופוקס תאמו פחות או יותר למכפילים של פיש, ככה שלא היה פער ביניהם (בטח שלא פיא שלוש) ולכן מוזר לי, שדווקא עכשיו ההסתכלות היא על מכפיל שונה מהמכפיל הסטנדרטי שמוצג בגורופוקס בדף הראשי של המניה .

        אגב,אם שמת לב, הזינוק במכפיל התרחש ממש בחודש ינואר 2018 ולכן זה מוזר שזה הנתון ל12 חודשים האחרונים.
        https://ycharts.com/companies/BEN/pe_ratio

        1. בדף הראשי בגורופוקוס ניתן לראות את שני המכפילים – גם לפי 12 החודשים הקודמים וגם לפי הצפי ל-12 החודשים הבאים.

          אם תתבונן באתר זאקס לעומת זאת אתה תראה שבסוף ינואר החברה דיווחה על רווחים של 17.33% מעל לצפי הקודם כך שבהחלט הייתה קפיצה בסוף ינואר (לא יודע אם דוד פיש לקח את הנתון שלו לפני או אחרי הדיווח – זה עניין של יום).

          גם אם תתבונן באתר יאהוו פייננס אתה תראה שצפי הרווחים העתידי של החברה עודכן כלפי מעלה בצורה משמעותית במהלך התקופה האחרונה.

            • עידן on 05/02/2018 at 08:40

            כן, ראיתי את זה.
            גם בקובץ של פיש הרווחים החזויים ל5 שנים הבאות עודכנו ל7 אחוז (זה היה באזור ה-0.4% רק לפני כמה ימים).
            זה גורם לתהיות לגבי הקריטריון הזה (שברמה הכללית אני מסכים שהוא נחוץ).

            הרי מחיר המניה לא השתנה מהותית (נשאר באזור ה-41 דולר) כך שזה לגמרי טכני הקפיצה במכפיל כפונקציה של המחיר והרווחים.
            גם אם היחס הוא מחיר חלקי הרווחים, והרווחים עלו, זה לא היה אמור להקטין את המכפיל?
            איך לדעתך נכון להתייחס לזה?

            • daat99 on 05/02/2018 at 08:45
              מחבר

            מבחינתי התפקיד של הקריטריון הזה הוא לאמוד עד כמה החברה "יקרה" ביחס לשאר החברות במדד.
            מעבר לתפקיד זה אני לא מייחס לו שום חשיבות.

            • עידן on 08/02/2018 at 08:59

            אבל איך יכול להיות בהרווחים עולים והמכפיל גדל? למה החברה "התייקרה" ביחס לשאר החברות במדד?
            הרי המחיר לא השתנה. זה לא אמור להיות הפוך כך שהמכפיל היה אמור לרדת?

            • daat99 on 08/02/2018 at 10:24
              מחבר

            אתה שואל שאלות שלא ניתן לענות עליהן בלי לנתח את החברה לעומק.
            מכיוון שאני דוגל בגישת "couch potato" (שמצריכה השקעת פחות זמן בתיק אפילו ממשקיע מחקה מדד) אני לא טורח לנתח את החברה ברמה כזו מעמיקה אלא ברמה שטחית בלבד.
            ציינתי מפורשות במאמר שהרכישה הזו היא "בעייתית" אבל היא עדיין הרכישה הכי טובה שעמדה בפני ברגע שהכספים היו זמינים להשקעה.
            הרבה יותר חשוב להיצמד לתכנית ההשקעות ולהימנע מטעויות (ראה מה קרה לאדם שליו כשהוא התעלם מתכנית ההשקעות שלו והתחיל לפעול מרגשות).
            חשוב להבין שממש לא משנה מה אנחנו נעשה וכמה נחקור על החברות שאנחנו רוכשים אנחנו לעולם לא נדע לנבא את העתיד והסבירות שנרכוש חברות שיפגעו בדיבידנד ואפילו יפשטו רגל היא כמעט וודאית.
            אם תיזכר בתכנית העבודה של תיק דיבידעת אתה תראה שכשהקמתי את התיק הנחתי שתי פשיטות רגל בכל שנה.
            התיק כבר בן יותר משנתיים ועדיין לא ספג אפילו פגיעה אחת בדיבידנדים כך שלפחות נכון להיום הוא מתנהג בצורה טובה מהמצופה.

            • עידן on 08/02/2018 at 10:45

            שאלתי מתוך רצון להבנה מאחר וחשבתי שזה מנגנון די פשוט בסופו של דבר (יחס פשוט של מחיר חלקי רווח).
            כשציינת שהרכישה "בעייתית" חשבתי שהתכוונת לזה שצפי הצמיחה היה מאוד נמוך בזמנו, לא בהתייחס למכפיל או לפרמטרים אחרים נוספים.

            פחות חשוב לי מה אדם כזה או אחר עושה. כמו שכתבת, תוכנית ההשקעות היא זאת שקובעת, והמכפיל שכרגע קיים במניה, סותר את אותה תוכנית השקעות והקרטריונים שלה, ומכאן הכל התחיל.
            אני לא מבקר את הרכישה , אני פשוט תוהה לגבי למה הנתונים השתנו, בכיוון שהשתנו – וחולק את זה בכתוב.

            אני שמח שהתיק מתנהג בצורה טובה מהמצופה ומאחל שימשיך ככה!

            • daat99 on 08/02/2018 at 11:10
              מחבר

            מותר לך לשאול ושאלות לרוב עוזרות לאנשים ללמוד (הרבה פעמים לעונה על השאלה יותר מאשר לשואל עצמו) אז תרגיש חופשי להמשיך לשאול.
            במקרה הספציפי הזה אני לא יודע מה גרם לנתונים להשתנות כי אין לי את המידע ההיסטורי הנחוץ בשביל לבדוק זאת (איך השתנו הציפיות של הרווחים מהחברה הנ"ל במהלך אותם שבועיים) כך שאין לי תשובה שיכולה לסייע.

    • עידן on 08/02/2018 at 12:04
    • השב

    אני חושב שאני לא מבין משהו יותר בסיסי.

    אם הציפיות של הרווחים מהחברה השתנו לטובה (כפי שמעיד הקובץ של פיש), והחברה נשארה פחות או יותר באותו מחיר – האם זה לא אמור להגיד שהחברה יותר אטרקטיבית כרגע ולכן מחיר המניה לא משקף את הרווחים העתידיים של החברה במלואם?
    במצב כזה, המכפיל לא היה אמור דווקא לרדת?

    את מכיר תרחיש כלשהו שיש צפי לעליה ברווחים (והמחיר נשאר אותו דבר) , שבו המכפיל עולה?

    1. בוא ונחזור אחורה.
      אתה הצגת את מכפיל הרווח לפי הרווחים של 12 החודשים הקודמים מאתר YCHARTS:
      https://ycharts.com/companies/BEN/pe_ratio

      ב-29/12/17 YCHART מציג מכפיל של 14.44 וביום המסחר העוקב שהוא 02/01/18 הוא מציג מכפיל רווח של 36.97.

      בעמוד של המחירים לעומת זאת:
      https://ycharts.com/companies/BEN
      אנחנו רואים שב-29/12/17 מחיר המניה עמד על 43.33 דולר וב-02/01/18 הוא עמד על 43.25 דולר.

      באתר זאקס ניתן לראות את הרווחים כפי שהם דווחו בפועל:
      https://www.zacks.com/stock/research/BEN/earnings-announcements
      אנחנו רואים שהדיווח היחידי היה ב-30/01/18 שזה חודש אחרי ולכן אינו רלוונטי.

      במלים אחרות מכפיל הרווח ב-YCHARTS זינק בפי 3 בלי שיצאה הצהרה על רווחים מהחברה ובלי שינוי מהותי במחיר המניה.
      זה נראה לי יותר כמו טעות במקור המידע שהאתרים הפיננסיים משתמשים בו…

      אם נחשב מכפיל רווח לבד לפי אתר זאקס אז אנחנו נקבל בינואר את הרווחים הבאים ב-12 החודשים הקודמים:
      77 סנט ב-27/01/17
      74 סנט באפריל
      73 סנט ביולי
      76 סנט באוקטובר
      78 סנט ב-30/01/18

      ב-12 החודשים שקדמו לקפיצה במכפיל באתר YCHARTS אנחנו רואים רווח כולל של 3 דולר למניה.
      לפי מחיר של 43.33 דולר (ב-29/12/17) אנחנו מקבלים מכפיל רווח של 14.44 – תואם את המכפיל שמוצג ב-YCHARTS.
      לפי מחיר של 43.25 (02/01/18) אנחנו מקבלים מכפיל רווח של 14.41 – לא תואם את המכפיל שמוצג ב-YCHARTS.

      לצורת "התרגיל" נחשב את הרווחים לפי הרווח של ינואר 2018 במקום ינואר 2017 ונקבל רווח למניה של 3.01 דולר.
      גם לפי רווח זה ומחיר מניה של 43.25 (02/01/18) אנחנו מקבלים מכפיל רווח של 14.37 – אפילו לא קרוב ל-36.97 שמוצג ב-YCHARTS.

      חשוב לזכור שיש המון בעיות בנתונים שמוצגים באתרים הפיננסיים השונים ולכן כדאי מאוד לאמת את הנתונים החשובים באמת באופן עצמאי.

    • עידן on 08/02/2018 at 15:35
    • השב

    תודה רבה על ההסבר המפורט ומאיר העיניים דעת!
    גם לי זה היה נראה לא הגיוני, אבל לא חשבתי לתומי שיש טעות בנתונים משום מה.

    1. תשים לב שזו רק השערה שלי שמדובר בטעות בנתונים.
      בהחלט יכול להיות שאני מפספס כאן משהו והמספר הנכון הוא 30+

    • עידן on 12/02/2018 at 12:24
    • השב

    BACK TO SQUARE ONE 🙂

    • מומו on 19/02/2020 at 14:09
    • השב

    שלום,

    סליחה שאני מקפיץ פוסט ישן… אולם זה נוגע למנייה המוזכרת. קיבלתי הודעה שBEN מתכננת לרכוש את LM.
    האם זה הולך להשפיע על התזרים שלנו?

      • מומו on 19/02/2020 at 14:10
      • השב

      סליחה, שכחתי לצרף את הקישור הרלוונטי:
      https://seekingalpha.com/news/3542628-franklin-templeton-to-pay-4_5b-for-legg-mason

    1. אין לי מושג ולא טרחתי לחקור את הנושא.
      יש לא מעט מחקרים שמראים שגישת "קנה והחזק" הניבה תוצאות טובות יותר מגישת "קנה ומכור" (על חלקם אתה שמעת כי בטעות משייכים אותם ליתרונות של השקעה מחקה מדד מה שלא באמת נכתב ונטען במחקרים עצמם) ולכן אני אני מתייחס לתיק האישי שלי כ-"קנה והחזק".
      במלים פשוטות: ברגע שרכשתי מניה כלשהי אני ממשיך להחזיק בה בלי לבדוק עליה כל הזמן.

      לגבי השפעה על התזרים שלנו:
      אם התיק שלך מפוזר מספיק אז אף חברה בודדת לא תשפיע על התזרים שלך בצורה מהותית.

        • מומו on 19/02/2020 at 17:31
        • השב

        תודה רבה דעת יקר על התגובה המהירה. אני עוקב יחסית באדיקות אחר הבלוג והבנתי מהפוסטים בתקופה האחרונה שגישתך מעט שונתה ל"קנה והחזק".

        אולם אני זוכר שלפני מספר חודשים או יותר קראתי שנרשמת ל-Seeking Alpha ומנהל שם את התיק שלך בצורה וירטואלית כדי שתוכל לקבל הודעות חשובות אודות המניות שאתה מחזיק בתיק.
        האם הזכרון מטעה אותי?

        1. גישתי תמיד הייתה "קנה והחזק", אני פשוט חשבתי בעבר למכור חברות שפגעו בדיבידנד.
          כיום לאחר מחקר מאוד מעמיק על השפעת חברות שפגעו בדיבידנד על תיקים שלמים הגעתי למסקנה שהנזק היותר גדול לתיק ההשקעות שלי הוא הפגיעה הפסיכולוגית כתוצאה ממכירת המניות עצמן.
          אני שוקל לפרסם מאמר שמסביר זאת בצורה יותר מפורטת בהמשך (חבר נתן לי כדוגמה את ניסוי המרשמלו והצביע על מכנה משותף מאוד מעניין בין הילדים שעברו אותו בהצלחה).

          אתה צודק שיש לי חשבון בסיקינג אלפא בשביל לקבל מהם מייל יומי עם סיכום הודעות לעיתונות של החברות בתיק אבל אני מחפש רק את ההכרזות על הדיבידנד בשביל למלא את לוח הדיבידנדים בגיליון שעוקב אחרי התיק.

            • מומו on 19/02/2020 at 18:29

            כמו תמיד, משקעין ברמה…
            תודה רבה על התשובות המהירות והמסבירות פנים !

            • daat99 on 19/02/2020 at 18:34
              מחבר

            בשמחה רבה.
            ואם משהו לא ברור אז תשאל כאוות נפשך.

להגיב על שמואללבטל