תגובה אחרונה ע"י StockDiv

  1. S

    MMM

    3M First-Quarter Results Driven by Strong Operational Performance; Company Initiates Full-Year 2024 Guidance Reflecting Completion of Solventum Spin :: 3M Company (MMM) אני יודע שתגיד שזה לא סופי עד שזה סופי כי הם עדיין לא פירסמו את הדיב הבא, אבל הכיוון ברור. זה תלוי באם וכמה דיבידנד SOLV...
  2. S

    MMM

    אני קראתי בקבוצה בפייסבוק ואז חיפשתי באינטרנט מידע לגבי זה. MMM עדיין לא פירסמו באופן רשמי את הדיבידנד הבא אז בינתיים זה ניחושים/חישובים לפי מה שכן פורסם.
  3. S

    MMM

    אכן הגדילה לא מזמן. החישוב הסופי יהיה לפי הדיבידנד של SOLV, האם הוא יקזז את ההורדה של MMM או לא. השאלה היא אם ומתי תצא הכרזה כזו. מעניין שלפחות פה, תמשיכו להחזיק, בלי היסוסים כלשהם. אני כן קצת מתלבט, למרות שבסך הכל אני בהפסד מהם.
  4. S

    MMM

    אחרי 66 שנים רצופות, MMM הולכת לחתוך את הדיבידנד שלה. זה קורה אחרי ספינאוף בשם SOLV שעדיין לא ברור אם וכמה דיבידנד הוא ישלם. למי שיש MMM, האם אתם מתכוונים למכור או לחכות לראות מה קורה עם SOLV? או לחכות בלי קשר?
  5. S

    StockDiv 4

    שוחררה גירסה 4.2.4 עם הפיצ'ר הבא: 1. נוספה עמודה ROI% במסך ה assets עם אפשרות מיון. תצטרכו להוסיף אותה ידנית בתפריט ה columns. אתר התוכנה: https://www.stockdiv.com רישום/התחברות: https://www.stockdiv.com/login הצעת רעיונות: https://poll.ly/80FhJ8ttiJU6Bz4xhE9x
  6. S

    StockDiv 4

    שוחררה גירסה 4.2.3 עם הפיצ'רים הבאים: 1. תצוגה חודשית: נוסף legend צבעים והסבר. אדום מסמן ירידה בדיבידנד. 2. תצוגה שנתית: אדום מסמן ירידה בדיבידנד. 3. הוספת תמיכה ביבוא קובץ csv של Schwab. אתר התוכנה: https://www.stockdiv.com רישום/התחברות: https://www.stockdiv.com/login הצעת רעיונות...
  7. S

    StockDiv 4

    תודה, הוספתי לפה https://poll.ly/80FhJ8ttiJU6Bz4xhE9x
  8. S

    StockDiv 4

    מה שאני עשיתי זה הוספתי טרנזקציה עם X מניות SOLV בתאריך 1.4.2024, לפי מחיר למניה שכתוב לי בחשבון של IB. מכיוון שלא באמת רכשתי במחיר הזה, התלבטתי אם לשים את המחיר הזה או 0.01סנט אבל בסוף השארתי את המחיר שהוא כתב לי. לגבי המחיר של MMM, למה הכוונה?
  9. S

    StockDiv 4

    שתי העמודות הנוספות הן של ינואר/פברואר שנה הבאה (2025 במקרה הזה). יש 3 צבעים: ירוק - כבר שולם. teal - הוכרז אבל עדיין לא שולם. סגול - projected, כלומר צפי לפי תדירות הדיבידנד של אותה מניה.
  10. S

    StockDiv 4

    שוחררה גירסה 4.2.2 עם הפיצ'רים הבאים: 1. לחיצה על סקטור בגרף ה diversification תציג את כל המניות של אותו sector. 2. תמיכה ביבוא קובץ של trading212 ושינוי מסך היבוא בהתאם. אתר התוכנה: https://www.stockdiv.com רישום/התחברות: https://www.stockdiv.com/login הצעת רעיונות...
  11. S

    StockDiv 4

    למעלה בדף של טיקר, יש לך כפתור split, אתה מסמן את היחס, נגיד 1 ל 2, וזה מחשב את הטרנזקציות שלך בהתאם. שים לב שבעידכונים ב dashboard הוא יכתוב לך אם יש ספליט בקרוב לטיקר שיש לך בפורטפוליו. דיבידנדים מיוחדים מסומנים עם V כחול בעמודה הרלוונטית. אתה יכול לראות זאת בטבלת הדיבידנדים בדף של טיקר.
  12. S

    StockDiv 4

    בטח כבר גילית את זה אבל אפשר לערוך ולתקן את הטרנזקציות הבעייתיות. בכל מקרה, אם יש שאלות/תקלות או רעיונות, אתה מוזמן לשתף :)
  13. S

    StockDiv 4

    איך הוספת אותן, ביבוא או הוספת ידנית? גם בהוספה ידנית (מסך טרנזקציה) וגם ביבוא (קובץ), יש תאריך וזה התאריך שהטרנזקציה נרשמת איתו. תן לי כמה שיותר פרטים לגבי איך הוספת ואני אנסה לראות אם ומה השתבש.
  14. S

    StockDiv 4

    את כל זה התוכנה כבר עושה בעצמה ואם משהו חסר, תגיד ואני אוסיף. קיוויתי שהוא יתן לי דברים שלא חשבתי עליהם, לא רעיונות לפיתוח אלא insights שאוכל לתת למשתמש בנוסף, אבל הוא רק נתן guidelines לדברים שהתוכנה כבר עושה.
  15. S

    StockDiv 4

    כמובן אבל עדיין לא מצאתי באיזו דרך בדיוק. עשיתי ניסוי ושמתי את כל ה transactions שלי ב chatgpt וביקשתי שיתן לי insights, אבל הוא מתעקש לומר לי מה לעשות במקום לעשות זאת בעצמו. אפילו דברים פשוטים כמו diversifications. אם יש לך רעיונות, אני אשמח לשמוע :)
למעלה תחתית