השתמע כך או לפחות אני ככה הבנתילא אמרתי זאת מעולם.
לא הבנתי למה התכוונת פה "בצורה נמוכה" או "תשואות דיבידנד גבוהות", תוכל בבקשה להסביר?אני לא מתקרב לחברות שהדיבידנד שלהן מתומחר בצורה נמוכה באופן קיצוני ביחס לשוק ואתה יכול לראות זאת במאמרי הרכישה השונים שבהם התייחסתי לתשואות דיבידנד גבוהות ביחס ל-SP500.

