לומד מהר כשמסבירים לאט
Well-Known Member
- הצטרף
- 14/1/23
שלום לכולם,
נניח ואני משקיע מתחיל וצעיר, אני רוכש את חברת ROP לפי הסינון הקפדני של עצמי
המניה עם תשואת דיבידנד של 1.12% שנתי
האינפלציה שוחקת ושוחקת עם הזמן את ההשקעה.
בהתחשב בזה שאנחנו לא מתחשבים בעליית ערך (למרות שמצפים לה), איך נשמר ערך הכסף ?
נניח ואני משקיע מתחיל וצעיר, אני רוכש את חברת ROP לפי הסינון הקפדני של עצמי
המניה עם תשואת דיבידנד של 1.12% שנתי
האינפלציה שוחקת ושוחקת עם הזמן את ההשקעה.
בהתחשב בזה שאנחנו לא מתחשבים בעליית ערך (למרות שמצפים לה), איך נשמר ערך הכסף ?