מניח שזה נכון לרוב (אם לא לכל) חברי הפורום היקרים כאןוכן יש מלא הוצאות לפחות כרגע
לצערנו ערך הכסף נשחק וטוחן אותנו דק דק...
הדפיסו כסף בקורונה ללא הבחנה והגענו למצב עגום שתבנית ביצים בסופר עלתה כמעט בכ-20% (תבנית 30 ביצים מדיום מ-50₪ ל60₪), החלב "מחיר מסובסד" קפץ מ-5₪ ל-7₪ (עליה של 40%), גבינה כמעט כמו החלב 40% קפיצה (750גרם מ-12.5₪ למעל 17₪) והכי מעצבן שמנפנפים לנו שהמדד עלה רק ב-2%-3%
אפשר להמשיך ברשימת הקניות אבל זה רק יעצבן יותר
זהו פרקתי
לפחות תיק דיבידעת מתקדם לאט לטובתנו