אני חדש פה בפורום וקודם כל רציתי לומר תודה רבה לדעת על ההסברים המדהימים והפירוט הרב לאורך שנים.
אני יחסית צעיר (תחילת שנות ה-30 לחיי) ולפני מספר שנים התחלתי לגבש לעצמי אסטרטגיית השקעה לטווח ארוך ואני מקצה אחוז מסוים מהתיק שלי למניות דיבידנדים.
כלומר, חלק מהתיק שלי מוקצה לצמיחה וחלק אחר מוקצה...