תוצאות החיפוש

  1. C

    חוסר אחידות ברמת ההכנסה החודשית בתיק דיבידנדים

    תודה רבה על המענה והעזרה. צודק. לפעמים אני נוטה להיכנס לכל מיני "פינות", וזה בדיוק משפט המפתח שצריך לזכור.
  2. C

    חוסר אחידות ברמת ההכנסה החודשית בתיק דיבידנדים

    אני חדש פה בפורום וקודם כל רציתי לומר תודה רבה לדעת על ההסברים המדהימים והפירוט הרב לאורך שנים. אני יחסית צעיר (תחילת שנות ה-30 לחיי) ולפני מספר שנים התחלתי לגבש לעצמי אסטרטגיית השקעה לטווח ארוך ואני מקצה אחוז מסוים מהתיק שלי למניות דיבידנדים. כלומר, חלק מהתיק שלי מוקצה לצמיחה וחלק אחר מוקצה...
למעלה תחתית