המניות הבאות שלי?

הצטרף
14/1/23
אז למה לא פשוט לחכות את הקרנות המנצחות ? האחזקות של ברקשייר ידועות ומעודכנות,
או פשוט יותר, להחזיק ברקשייר ושהם יעבדו קשה ?


הנה אחד


ועוד אחד -

So where does that leave the existential questions raised by Buffett? Yes, hedge funds have tended to shield their investors from the worst of a downturn in equities in the stock market’s worst years, but at the cost of dramatically underperforming over the long run.

ואני מניח שיש עוד :)
 
נערך לאחרונה ב:

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
אז למה לא פשוט לחכות את הקרנות המנצחות ?
1. אני לא מדבר על קרנות (מנהלי השקעות שמשווקות השקעות לציבור שלא מבין בהשקעות ומשקיעים בצורה גרועה בהתאם)
2. אין יכולת לחכות את המוסדיים שמשקיעים את הכספים של עצמם כי הם לא מספרים לנו את כל מה שהם עושים וגם כשהם כן מצהירים זה לרוב מידע חלקי ובעיכוב רב

1. זה לא מחקר אלא מידע משווק
2. תקופה קצרה וחסרת משמעות

כנ"ל.

כנ"ל.


So where does that leave the existential questions raised by Buffett? Yes, hedge funds have tended to shield their investors from the worst of a downturn in equities in the stock market’s worst years, but at the cost of dramatically underperforming over the long run
1. לא מחקר
2. תקופה קצרה
3. ראה תחילת התגובה בהתייחסותי לשאלתך:
אז למה לא פשוט לחכות את הקרנות המנצחות ?
נ.ב.
בהקשר לקרנות גידור:
1. לרובן המוחלט אין את האמצעים שאני מדבר עליהם בסדרי הגודל המדוברים
2. כולן משקיעות כספים של אחרים בצורה שמראש לא נועדה לייצר תשואת יתר ארוכת טווח אלא כלי שיווק שימשכו משקיעים בטווח הקצר על חשבון נזק פיננסי בטווח הארוך
 

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
מה הנתח שלהן מסך כל הכספים המחזיקים בחברות ה S&P500 ? לעומת ההמון הנבער ?
אין לי מושג וזה חסר משמעות.
רוב ההחזקות נמצאות בקרנות המחקות שלא משפיעות על היחסיות בין מחירי המניות (תבדוק את "המחזיקים הגדולים" בחברה רנדומלית מהמדד ואתה תמצא שם את השמות המוכרים מתחום הקרנות המחקות).
מהשאר הציבור עושה שטויות ולרוב לא מסונכרן כך שהוא לא משנה את מחירי המניות באופן משמעותי (למעט מקרי קיצון כמו הדוגמאות שהצגתי).
מספיק גוף רציני בודד שמאבד אמון בחברה שכזו בשבי שמחירה יתחיל לזוז.
 

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
BLK הם גם מוסדיים ?
בהגדרה הם כן אבל בדיון שלנו אני לא מתייחס אליהם כאל "המוסדיים שמשפיעים על תמחור חברות בודדות" כי הם לא משקיעים את הכסף שלהם אחרי מחקר עצמאי מעמיק אלא משקיעים כספים של אחרים אחרי מחקרים שיווקיים ו/או באמצעות חיקוי מדד טיפש..
 
הצטרף
14/1/23
וורן באפט הוא דוגמא מעולה
באפט יושב כרגע במרפסת, שותה קולה ואוכל פתיתי נפט, עם 167.7 מיליארד דולר (167,700,000,000)
במזומן, מונחים ליד הרגל בינו לבין השאטגאן והכלב.
אני מניח שגם הוא שמע על טיימינג דע מרקט ו טיים עין דע מרקט...(פתגם ידוע ביידיש)
ועדיין, הוא לא רץ לקנות שום דבר בכל הכסף צובר הריבית בפק"מ יומי של לאומי סניף שדרות הציונות בת-ים :)
למה לדעתך ? למה הוא מחכה ? אולי כדאי לי גם לחכות עם המזומן (167.7 ש"ח) ?
 
נערך לאחרונה ב:

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
למה לדעתך ?
ברקשייר היא חברת ביטוח ביסודה שחייבת יתרות מזומן עצומות בשביל לנהל את עסקי הביטוח השוטפים.
באפט מחוייב לשמירת הון עצום שאינו מושקע בשביל להבטיח שבעת משבר ברקשייר לא תתמוטט כמו מגדל קלפים.

אולי כדאי לי גם לחכות עם המזומן (167.7 ש"ח) ?
אם גם לך יש עסק ביטוח אז בהחלט גם אתה צריך יתרות מזומן שמנות.
 

סטרבו

Well-Known Member
הצטרף
23/4/18
ברקשייר היא חברת ביטוח ביסודה שחייבת יתרות מזומן עצומות בשביל לנהל את עסקי הביטוח השוטפים.
באפט מחוייב לשמירת הון עצום שאינו מושקע בשביל להבטיח שבעת משבר ברקשייר לא תתמוטט כמו מגדל קלפים.


אם גם לך יש עסק ביטוח אז בהחלט גם אתה צריך יתרות מזומן שמנות.
אאלט קראתי בזמנו שהוא צריך כ20$ מיליארד בשביל בטוחות לעסקי הביטוח שלו.

באפט יושב כרגע במרפסת, שותה קולה ואוכל פתיתי נפט, עם 167.7 מיליארד דולר (167,700,000,000)
במזומן, מונחים ליד הרגל בינו לבין השאטגאן והכלב.
אני מניח שגם הוא שמע על טיימינג דע מרקט ו טיים עין דע מרקט...(פתגם ידוע ביידיש)
ועדיין, הוא לא רץ לקנות שום דבר בכל הכסף צובר הריבית בפק"מ יומי של לאומי סניף שדרות הציונות בת-ים :)
למה לדעתך ? למה הוא מחכה ? אולי כדאי לי גם לחכות עם המזומן (167.7 ש"ח) ?
כמה דברים:
1. באפט בצד של תזמון השוק.
2. מרחב ההזדמנויות שלו קטן בגלל מצבור המזומנים הענקי. הוא דיבר על זה במספר הזדמנויות.
 

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
אאלט קראתי בזמנו שהוא צריך כ20$ מיליארד בשביל בטוחות לעסקי הביטוח שלו.
1. "בזמנו" לעומת "בהווה"
2. באפט הוא שמרן מבחינת השקעות ונוטה לשמור יותר ממה שהוא "צריך" לפי הרגולציה
כמה דברים:
1. באפט בצד של תזמון השוק.
2. מרחב ההזדמנויות שלו קטן בגלל מצבור המזומנים הענקי. הוא דיבר על זה במספר הזדמנויות.
לגמרי.
 
למעלה תחתית