ברור שלא - הדו"חות של הבנקים בארץ בנויים בצורה שלא נבין מה קרה גם אם נבין את כל המונחים שכתובים בהם
אני מבין את כל סוגי הדוחות, אבל הדוחות של הבנקים בארץ יותר אינטואיטיבים בעיני, אולי מתוך הרגל.
אני עדיין לא מבין מה המשמעות של הדגשת המילים "באופן כרונולוגי" ובדו"ח שאני מנפיק הפעולות הן ממוינות לפי התאריכים הרלוונטיים.
איזה דוח אתה מנפיק ?
אני רוצה לראות למשל דוח כזה:
ב 1.3 היו לי 360 ₪ מזומן, ו 100 יחידות VTI.
ב 5.3 המרת שקלים לדולרים, יתרה מזומן 100$ ו 100 יחידות VTI.
ב 10.3 מכירת 30 יחידות VTI ב 200$ ליחידה, יתרת מזומן 6,100$ ו 70 יחידות VTI.
ב 31.3 משיכת כל יתרת המזומן לבנק, יתרת מזומן 0$, ו 70 יחידות VTI.
מכיר דוח בסגנון הזה ?
אני יודע שאתה יכול להנפיק דו"ח מאחד שכולל את כל התיקים ביחד.
תחפש את המילה consolidated באזור הנפקת הדו"חות.
מכיר את הדוח הזה.
התכוונתי שאני רוצה שכשאני נכנס לתיק ההשקעות בפורטל שאוכל להציג את כל הנתונים ברמת על.
כלומר יופיעו כל הפוזיציות שלי וכל המזומנים שאני מחזיק בכל תתי החשבונות.
פעם אחת נתקלתי באפשרות הזו וכיום אני כבר לא מוצא אותה.
כיום מופיע לי בכניסה לפורטל כברירת מחדל הנתונים של תת החשבון שפחות פעיל שכמעט ריק, ואני יכול לשנות ולהציג את תת החשבון הראשי (הפעיל)
אך לא מצליח להציג את הנתונים ברמת על.
לעזרת הקהילה אודה.