יש מניות/קרנות שהפעלתי את זה בהן, יש כאלו שלא.
אני תוהה אם אני פועל בצורה חכמה?
מחד אני נותן למניה לעבוד למען עצמה ללא קשר להפקדות שלי, היא שוחה קדימה (לאיטה) ומגדילה את גובה האחזקה שלי תוך כדי שאני ממשיך ליהנות מ-DGR.
מאידך, אם אני צובר את הכסף שלי (רוב הרבעוניות משלמות באותן התקופות), אני אוכל לרכוש במרוכז מניה שבחרתי לחזק ולהימנע מלתרום עמלות לברוקר שלי.
יכלתי לשאול AI כזה או אחר, אבל אין חכם כבעלי ניסיון, אז אשמח לתובנות והאם אתם מפעילים/לא מפעילים את המנגנון במניות שלכם!
תודה רבה.
אני תוהה אם אני פועל בצורה חכמה?
מחד אני נותן למניה לעבוד למען עצמה ללא קשר להפקדות שלי, היא שוחה קדימה (לאיטה) ומגדילה את גובה האחזקה שלי תוך כדי שאני ממשיך ליהנות מ-DGR.
מאידך, אם אני צובר את הכסף שלי (רוב הרבעוניות משלמות באותן התקופות), אני אוכל לרכוש במרוכז מניה שבחרתי לחזק ולהימנע מלתרום עמלות לברוקר שלי.
יכלתי לשאול AI כזה או אחר, אבל אין חכם כבעלי ניסיון, אז אשמח לתובנות והאם אתם מפעילים/לא מפעילים את המנגנון במניות שלכם!
תודה רבה.