19yoboy
Well-Known Member
- הצטרף
- 12/1/24
רכשת בידיעה שההגדלה האחרונה שלה הייתה:CBSH - הדבר היחידי שפחות מצא חן בעיני שם זה החוב היחסית גבוה אבל מצד שני יחס חלוקה נמוך מאוד וגם תשואת הדיבידנד פחות מפי 1.5 מתשואת המדד עם 55 שנים של הגדלות ורווחים ותזרים במגמת עלייה - במקרים כאלה אני מסתכל גם בGURUFOCUS וגם ב-SIMPLY SAFE ולא ראיתי משהו מרעיש (כמובן בידיעה שאין מושלם והשוק נותן את מה שהוא נותן).
אה, והייתי אליה בחשיפת חסר אז זה גם תרם להקטנת החשיפה הכוללת בתיק.
| 1.89%? |

חוץ מזה, היא נראית אלטרנטיבה בטוחה יותר מהמקבילות שלה בתחום הבנקים מהאלופות - RBCAA,OZK,PB שנמצאות בתשואת דיבידנד גבוהה יותר מפי 2 ועם פחות שנות הגדלה.

