אחרי תקופת נמנום די ארוכה, היום ב"ה נכנס הבונוס השנתי, ואני רוצה להעבירו לחשבון של IB
הבעיה שאחרי שנכנסתי עם יוזר וסיסמא הוא דורש אימות לפלאפון , ע"י הודעת SMS.
(כנראה בגלל שהמון זמן לא נכנסתי לחשבון)
ומה לעשות שהפלאפון שלי כשר ולא מקבל הודעות כאלו,
יש דרך לעקוף את זה?
(בארץ רוב האתרים יודעים לזהות את זה ולהמיר את ההודעה להודעה קולית, אבל לא נראה לי שIB מודעים לחייזר שנקר טלפון כשר...)
זה נראה שיש שם אפשרות לערוך את המספר פלאפון ולהכניס מספר אחר, אז איפה בדיוק האבטחה פה אם אני יכולה להכניס איזה מספר שבא לי?
הבעיה שאחרי שנכנסתי עם יוזר וסיסמא הוא דורש אימות לפלאפון , ע"י הודעת SMS.
(כנראה בגלל שהמון זמן לא נכנסתי לחשבון)
ומה לעשות שהפלאפון שלי כשר ולא מקבל הודעות כאלו,
יש דרך לעקוף את זה?
(בארץ רוב האתרים יודעים לזהות את זה ולהמיר את ההודעה להודעה קולית, אבל לא נראה לי שIB מודעים לחייזר שנקר טלפון כשר...)
זה נראה שיש שם אפשרות לערוך את המספר פלאפון ולהכניס מספר אחר, אז איפה בדיוק האבטחה פה אם אני יכולה להכניס איזה מספר שבא לי?


