אינטראקטיב ופלאפון כשר

  • פותח הנושא tala
  • פורסם בתאריך

tala

Member
הצטרף
29/6/20
אחרי תקופת נמנום די ארוכה, היום ב"ה נכנס הבונוס השנתי, ואני רוצה להעבירו לחשבון של IB
הבעיה שאחרי שנכנסתי עם יוזר וסיסמא הוא דורש אימות לפלאפון , ע"י הודעת SMS.
(כנראה בגלל שהמון זמן לא נכנסתי לחשבון)
ומה לעשות שהפלאפון שלי כשר ולא מקבל הודעות כאלו,
יש דרך לעקוף את זה?
(בארץ רוב האתרים יודעים לזהות את זה ולהמיר את ההודעה להודעה קולית, אבל לא נראה לי שIB מודעים לחייזר שנקר טלפון כשר...)
זה נראה שיש שם אפשרות לערוך את המספר פלאפון ולהכניס מספר אחר, אז איפה בדיוק האבטחה פה אם אני יכולה להכניס איזה מספר שבא לי?
 

tala

Member
הצטרף
29/6/20
למיטב ידיעתי אחרי כמה נסיונות כושלים של הודעות SMS הוא מציע אימות ע"י שיחה קולית.
תודה רבה על העזרה
הכנסתי בערך 10 פעמים מחרוזות אקראיות של ספרות ועדיין לא הגעתי לאפשרות הזו
מפחדת אולי זה יחסום לי את החשבון
 

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
הכנסתי בערך 10 פעמים מחרוזות אקראיות של ספרות
אל תכניסי ספרות - צריך להיות כפתור "לא קיבלתי".
אם את מכניסה ספרות אז המערכת חושבת שה-SMSים מגיעים אליך.
 

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
אז אין לי כפתור כזה
לאיזו מערכת את נכנסת?
כשאני מתחבר לאתר שלהם, אחרי שאני מספק שם משתמש וסיסמא אני רואה את זה:
1677731845395.png
בנוסף, לפי סעיף 3 בעמוד ההסבר הזה של אינטאראקטיב אמורה להיות האפשרות של Voice כדי לקבל שיחה חוזרת
הדף זה מתייחס לאפליקציה שלא ניתן להתקין בטלפון כשר.
 

tala

Member
הצטרף
29/6/20
מוזר
אצלי זה רק יוזר וסיסמא, אולי כי מראש אתה בחרת אימות דו שלבי?
ויש לי אפשרות גישה לצ'אט אם לא הצלחתי להיכנס?
איפה?
276
 

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15

tala

Member
הצטרף
29/6/20
לאחר פניה במייל, הם ענו שבאמת את האימות הראשוני אפשר לעשות רק עם SMS, ורק אח"כ אפשר עם הודעה קולית,
לכן כרגע משתמשת בסמרטפון של משהו אחר ,
והם אמרו שאני ידבר איתם טלפונית ואז הם יאמתו את המספר בצורה מילולית ואח"כ אני כבר אוכל להגדיל לקבל את ההודעות בהודעה קולית.
 
נערך לאחרונה ב:

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
לאחר פניה במייל, הם ענו שבאמת את האימות הראשוני אפשר לעשות רק עם SMS, ורק אח"כ אפשר עם הודעה קולית,
לכן כרגע משתמשת בסמרטפון של משהו אחר ,
והם אמרו שאני ידבר איתם טלפונית ואז הם יאמתו את המספר בצורה מילולית ואח"כ אני כבר אוכל להגדיל לקבל את ההודעות בהודעה קולית.
תודה רבה לך על כך שעדכנת אותנו בתשובה שקיבלת.
כל יום לומדים דברים חדשים :)
 

bon

New Member
הצטרף
5/3/23
לאחר פניה במייל, הם ענו שבאמת את האימות הראשוני אפשר לעשות רק עם SMS, ורק אח"כ אפשר עם הודעה קולית,
לכן כרגע משתמשת בסמרטפון של משהו אחר ,
והם אמרו שאני ידבר איתם טלפונית ואז הם יאמתו את המספר בצורה מילולית ואח"כ אני כבר אוכל להגדיל לקבל את ההודעות בהודעה קולית.
תודה על השיתוף.
אני במצב קצת דומה, יש לי חשבון באינטרקטיב ישראל (אני מתחבר בעזרת דף קודים זמני), ואני מועניין לפתוח חשבון בib, כמו כולם, בגלל עמלות ורביות.
קצת חושש כי אני לא יודע אנגלית, אבל מקווה להסתדר בפניות כתובות (תרגום גוגל).
לבינתיים ירדתי מהרעיון בגלל הסיסמה שהבנתי שאמורה להתקבל בהודעת sms, אמנם כרגע יש לי דרך לקבל הודעות sms, אובל אני רוצה לבטח את עצמי לתקופה ארוכה יותר.
לכן אני מנסה להיות ברור:
האם באמת אפשר להיכנס בכל פעם באמצעות הודעה קולית?
צריך לבצע אתם זיהוי טלפוני קודם? (יהווה בעיה אצלי בגלל השפה)
צריך להגדיר משהו בשביל זה?
בחשבון שלי באינטרקטיב ישראל נכנסתי בהתחלה עם שם משתמש וסיסמה בלבד בלי שום קוד נוסף עד שהגדרתי אימות כפול (כך שאני לא מבין ממתי מתבקש קוד האימות).
 

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
לצערי אין לי תשובות מועילות לתת לך.
 

tala

Member
הצטרף
29/6/20
בעבר התחברתי בלי שום בעיה ע"י יוזר וסיסמא,
כנראה בשנה החולפת החמירו את מדיניות התתחברות ל FACTOR AUTH 2
ומכאן הבעיה.
 

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
בעבר התחברתי בלי שום בעיה ע"י יוזר וסיסמא,
כנראה בשנה החולפת החמירו את מדיניות התתחברות ל FACTOR AUTH 2
ומכאן הבעיה.
זה קורה לרוב כשהתיק גדל :)
 
למעלה תחתית