טוב, אז עוד שאלה שחזרה על עצמה מליון פעם אבל כשעושים את הדברים מהתחלה אני מרגיש עם הרבה יותר בטחון מאשר להעתיק מאחרים..
אז אם לא חופר לכם לעזור גם לי בבסיס, אשמח לעזרתכם.
אני יודע שיש לכל אחד את השיטה שלו ואת הבדיקות שלו, אבל בכוונה אני רוצה לראות האם זה גם יכול להיות כל כך פשוט כמו שזה נראה לי עכשיו (אחרי שבועיים שאני לא מפסיק לקרוא וללמוד על זה) רק להבין האם באמת אלו הבדיקות הבסיסיות שאם המניות עברו את כולם זה מספיק בשביל להיות רגוע בהתאם לנתונים הידועים לנו?
סד"פ בחירת מניית דיבידנד-
יש עוד משהו בסיסי שפספסתי שכדאי לבדוק שעלול להדליק לי נורה אדומה?
אתם בודקים גם בעוד אתרים? מחפשים על כל מניה דברים חשודים וכו' או שזה מספיק לכם?
המכפיל רווח של BANF הוא 13.96 האם זה אמור להדליק לי נורה אדומה שהוא כל כך נמוך יחסית למדד או שזה בגדר הסביר?
אז אם לא חופר לכם לעזור גם לי בבסיס, אשמח לעזרתכם.
אני יודע שיש לכל אחד את השיטה שלו ואת הבדיקות שלו, אבל בכוונה אני רוצה לראות האם זה גם יכול להיות כל כך פשוט כמו שזה נראה לי עכשיו (אחרי שבועיים שאני לא מפסיק לקרוא וללמוד על זה) רק להבין האם באמת אלו הבדיקות הבסיסיות שאם המניות עברו את כולם זה מספיק בשביל להיות רגוע בהתאם לנתונים הידועים לנו?
סד"פ בחירת מניית דיבידנד-
- מגדילות את הדיבידנדים 30 שנה
- תשואת דיבידנד1.4%-2.1% (גדולה מהממוצע עד פי 1.5 מהממוצע)
- הגדלת תשואת הדיבידנד מעל 6% בכל אחת מהקטגוריות
- אין משהו חריג בהגדלות הדיבידנד לאורך ההיסטוריה סך הכל זה די יציב לאורך כל התקופה (יש שנים עם מדרגות קצת יותר גדולות אך לא נראה לי משהו חריג)
- יחס חלוקת רווחים (EPS) קטן מ50%
- מכפיל רווח נמוך מ25
- שווי שוק גדול מ2 מליארד
- AOS 1.65%
- BANF 1.94%
- SEIC 1.45%
יש עוד משהו בסיסי שפספסתי שכדאי לבדוק שעלול להדליק לי נורה אדומה?
אתם בודקים גם בעוד אתרים? מחפשים על כל מניה דברים חשודים וכו' או שזה מספיק לכם?
המכפיל רווח של BANF הוא 13.96 האם זה אמור להדליק לי נורה אדומה שהוא כל כך נמוך יחסית למדד או שזה בגדר הסביר?
