19yoboy
Well-Known Member
- הצטרף
- 12/1/24
היי לכולם, שמח לכתוב שוב בפורום האיכותי לדיבידנדים בישראל..
אחרי שוטטות במדינות עולם שלישי (טיול גדול) וקבלת פרספקטיבה שונה ממה שהייתה לי מלפני כן כיף היה לחזור ולראות שקיבלתי כסף מחברות שקניתי מרשימת האלופות בהדרכת הוותיקים כאן, גם אם זה כמה מאות בודדות של דולרים.
מודה שאני לא זוכר יותר מדי מושגים וגם לא מאוד אכפת לי מה קורה בתיק שלי מבחינת שווי המנייה. אם היום אני צריך לקנות שוב מניה, אין שיטה אחרת מלבד שיטת העצלנות של סינון באקסל...
בקיצור, לעיקר -
אני רוצה למלא טופס 1301 עקב היותי מקבל דיבידנדים מחברות אמריקאיות דרך IBKR העולמי ומבולבל מהטפסים שאני מקבל בSTATEMENTS.
יש לי TOTAL DIVIDENDS 500$ ואז TOTAL TAX 115$.
אני לא מצליח להבין אם קיבלתי 500$ כדיבידנד ועליהם שילמתי 115$ מס או שקיבלתי 615$ ומתוכם שילמתי 115$ מס ונשארתי עם 500$.
משהו נוסף, מעניין אותי אם ישנה דרך לבדוק אם חברה ספציפית הפסיקה לחלק או שמא מגלידה את הדיבידנד פחות מהאינפלציה מלבד לבדוק כל חברה בעצמה ידנית.
תודה לכם
אחרי שוטטות במדינות עולם שלישי (טיול גדול) וקבלת פרספקטיבה שונה ממה שהייתה לי מלפני כן כיף היה לחזור ולראות שקיבלתי כסף מחברות שקניתי מרשימת האלופות בהדרכת הוותיקים כאן, גם אם זה כמה מאות בודדות של דולרים.
מודה שאני לא זוכר יותר מדי מושגים וגם לא מאוד אכפת לי מה קורה בתיק שלי מבחינת שווי המנייה. אם היום אני צריך לקנות שוב מניה, אין שיטה אחרת מלבד שיטת העצלנות של סינון באקסל...
בקיצור, לעיקר -
אני רוצה למלא טופס 1301 עקב היותי מקבל דיבידנדים מחברות אמריקאיות דרך IBKR העולמי ומבולבל מהטפסים שאני מקבל בSTATEMENTS.
יש לי TOTAL DIVIDENDS 500$ ואז TOTAL TAX 115$.
אני לא מצליח להבין אם קיבלתי 500$ כדיבידנד ועליהם שילמתי 115$ מס או שקיבלתי 615$ ומתוכם שילמתי 115$ מס ונשארתי עם 500$.
משהו נוסף, מעניין אותי אם ישנה דרך לבדוק אם חברה ספציפית הפסיקה לחלק או שמא מגלידה את הדיבידנד פחות מהאינפלציה מלבד לבדוק כל חברה בעצמה ידנית.
תודה לכם