משקיע ירוק
Member
- הצטרף
- 11/1/16
שלום
ראיתי ש ORI עתידה לחלק דיווידנד מאוד גבוה
2 דולר למנייה כשמחיר המניה הוא 36 וקצת
זה בערך 10X על סכומי החלוקה הרגילים
מנסה להבין מה המוטיבציה פה ?
למה לחלק כזה סכום גבוה ולא להמשיך ולהשקיע ולפתח את החברה ?
האם שווה להשקיע במניה כזאת שחוץ מן השוטף מחלקת עוד חלוקה שנתית ? ואם כן איזה פרמטר יעזור לאתר כזאת מניה ?
תודה
ראיתי ש ORI עתידה לחלק דיווידנד מאוד גבוה
2 דולר למנייה כשמחיר המניה הוא 36 וקצת
זה בערך 10X על סכומי החלוקה הרגילים
מנסה להבין מה המוטיבציה פה ?
למה לחלק כזה סכום גבוה ולא להמשיך ולהשקיע ולפתח את החברה ?
האם שווה להשקיע במניה כזאת שחוץ מן השוטף מחלקת עוד חלוקה שנתית ? ואם כן איזה פרמטר יעזור לאתר כזאת מניה ?
תודה