שלומי חמיצר
Member
- הצטרף
- 19/11/24
שאלה
מתי אני רוצה למכור מניה
מעבר לסיבה שהיא מפסיקה את חלוקת הדיבידנד שלה או מקטינה אותו.
האם ירידה במחיר המניה מהווה סיבה? אם כן באיזה אחוז ירידה?
אם כל העסק נראה טוב
ופשוט המחיר יורד למה? לא יודע…
דוגמא - מנית nvo חברת באיכות טובה ונתונים טובים
פשוט מחיר יורד בשנה מעל 20 אחוז
האם יש סיבה למכור בגלל חדשות רעות על הסקטור/מניה
אני אתן דוגמא - מניית Qcom מחלקת דיבי יציב ונראת יציבה אבל לאחרונה יש תביעה מחברת arm
האם יש הגיון ב למכור חברה שכזו?
דוגמא לסקטור - מנית dlr שהסקטור שלה הוא די תחרותי ותנודתי וקשה אם קניתי האם יש סיבה למכור?
תודה לעונים
מתי אני רוצה למכור מניה
מעבר לסיבה שהיא מפסיקה את חלוקת הדיבידנד שלה או מקטינה אותו.
האם ירידה במחיר המניה מהווה סיבה? אם כן באיזה אחוז ירידה?
אם כל העסק נראה טוב
ופשוט המחיר יורד למה? לא יודע…
דוגמא - מנית nvo חברת באיכות טובה ונתונים טובים
פשוט מחיר יורד בשנה מעל 20 אחוז
האם יש סיבה למכור בגלל חדשות רעות על הסקטור/מניה
אני אתן דוגמא - מניית Qcom מחלקת דיבי יציב ונראת יציבה אבל לאחרונה יש תביעה מחברת arm
האם יש הגיון ב למכור חברה שכזו?
דוגמא לסקטור - מנית dlr שהסקטור שלה הוא די תחרותי ותנודתי וקשה אם קניתי האם יש סיבה למכור?
תודה לעונים

