תודה על התגובה אבל חבל ליכפי שכבר ציינתי - זו משימה שגובלת בבלתי אפשרית לצערי![]()
תודה על התגובה אבל חבל ליכפי שכבר ציינתי - זו משימה שגובלת בבלתי אפשרית לצערי![]()
לא רק לך אז אם תצליח למצוא מישהו שבאמת מבין את רזי המיסוי הרלוונטיים ולא גובה מחיר שודים אני אשמח מאוד אם תבחר לשתף את שאר מבקרי הפורום.תודה על התגובה אבל חבל לי
קראת את כל השרשור? במידה וכן, תסביר מה לא היה לך ברור. לפי דעתי כל התשובות כבר נכתבו פה.מה זה אומר שהם לא מסכימים?
למה מס הכנסה מחייבים לשנות לשיטה המוכרת והמקובלת על ידם אז זה אומר שחייבים FIFO?קראת את כל השרשור? במידה וכן, תסביר מה לא היה לך ברור. לפי דעתי כל התשובות כבר נכתבו פה.
אני באותה הצרהלא הצלחתי לצערי למצוא רו"ח טוב
זה אומר שאם אתה רוצה להשתמש באלפי אז אתה חייב למכור לפי FIFO ולא לפי חבות מס מינימלית כמו שאתה יכול לעשות אם תבחר להגיש דו"ח לבד או באמצעות מייצג אחר.מה זה אומר שהם לא מסכימים?
בלי ח"ו לפגוע, אני מניח שאתה לא בעל הון של מליארדים ולכן הדיווח אמור להיות יחסית פשוט: משכורת מעבודה, ביטוח חיים (משכנתא), פנסיה, קהש (שכולם מופיעים ב-106) ואולי קצת תרומות...לא הצלחתי לצערי למצוא רו"ח טוב
צרה יותר גדולה זה לשלם לרו"ח כ-1000₪ לדוח שנתי ולגלות שעשה טעויותאני באותה הצרה![]()
ציטוט של @לופטי משרשור אחר אי שם ב-2023... שווה יהיה לשמוע את דעתואני משתמש בשירותי רו״ח
אני משוכנע שאתה צודק ב-100% אבל הפער בין "לרצות לעשות משהו" לבין "לעשות אותו במציאות" הוא גדול מאוד.בלי ח"ו לפגוע, אני מניח שאתה לא בעל הון של מליארדים ולכן הדיווח אמור להיות יחסית פשוט: משכורת מעבודה, ביטוח חיים (משכנתא), פנסיה, קהש (שכולם מופיעים ב-106) ואולי קצת תרומות...
עצה שלי תלמד את הנושא, ותדווח לבד... זה הופך להיות פשוט אחרי הפעם הראשונה ומקנה סיפוק לא קטן
עדיין משתמשציטוט של @לופטי משרשור אחר אי שם ב-2023... שווה יהיה לשמוע את דעתו
"כל מלין דעלמא לא תליין אלא ברעותא"אני משוכנע שאתה צודק ב-100% אבל הפער בין "לרצות לעשות משהו" לבין "לעשות אותו במציאות" הוא גדול מאוד.
ויש המלצה? תובנות לפות"ש? טווח מחיר?עדיין משתמש
בקצרה: סוגר לי פינהתובנות לפות"ש?