Bank of the Ozarks Inc. OZRK

אביטל

Active Member
הצטרף
21/3/24
הצטרף
14/1/23
אני חושב שזה בדיוק מה שאתה מפספס.
תשואת דיבידנד גבוהה באופן חריג בחברות שכאלו אומרת שהשוק מזהה שם בעיה.
זה היה נכון אם חברות כמו CVX עם תשואת דיבידנד גבוהה מאוד 4%, וגבוהה מ OZK בחצי אחוז, לא היתה מקבלת ציון 90...
משהו שם מוזר
 

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
זה היה נכון אם
אני לא התייחסתי לציונים שאתר שיווקי המציא לחברות על בסיס אלגוריתם לא ידוע שהומצא על ידם לעצמם.
אני התייחסתי לשיקוף הסיכון כפי שהוא מיוצג ע"י השילוב של מחיר המניה עם הדיבידנד הנוכחי ומוכתב על ידי כל השחקנים שבשוק - כולל הענקים בעלי ההון והמידע שלא זמין לכולם.
 

Bar zaltzman

Active Member
הצטרף
22/1/21
אני חושב שזה בדיוק מה שאתה מפספס.
תשואת דיבידנד גבוהה באופן חריג בחברות שכאלו אומרת שהשוק מזהה שם בעיה.
פרדוקס השוק היעיל =]
אם השוק היה כזה יעיל לא היה דבר כזה שנקרא השקעות ערך, או וורן באפט , או , אם להיות ריאלי (כי וורן באפט יש אחד) משקיעי ערך טובים קצת פחות...

חובבי שוק ההון שיהיו מוכנים להשקיע קצת יותר ממספר דקות בודד ביום
יוכלו למצוא הזדמנויות נפלאות בשוק
ומכירת אופציות PUT (שכתבתי עליהן באיזה פוסט רנדומלי פה בעבר) על אותן מניות יכולה להשיא רווחים טובים אף יותר על פי עקרון הקנייה במחיר הMARGIN OF SATETY

ג.נ
מחזיק ב100 מניות OZK שנקנו ע"י מימוש אופציית PUT לפני שנה וחצי
 

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
אם השוק היה כזה יעיל לא היה דבר כזה שנקרא השקעות ערך, או וורן באפט , או , אם להיות ריאלי (כי וורן באפט יש אחד) משקיעי ערך טובים קצת פחות...
יעיל מספיק בשבילי :)

חובבי שוק ההון שיהיו מוכנים להשקיע קצת יותר ממספר דקות בודד ביום
יוכלו למצוא הזדמנויות נפלאות בשוק
מסכים לגמרי.

ומכירת אופציות PUT (שכתבתי עליהן באיזה פוסט רנדומלי פה בעבר) על אותן מניות יכולה להשיא רווחים טובים אף יותר על פי עקרון הקנייה במחיר הMARGIN OF SATETY
כאן אנחנו נישאר חלוקים (ובגדול).
 

Bar zaltzman

Active Member
הצטרף
22/1/21
גם אני לא - עדיין אין לנו מידע שמצדיק התבאסות כלשהי.
אני מבולבל ממך קצת ,
לטענתך בעלי ההון והנגישות למידע יודעים יותר מאיתנו ההדיוטות .
אין זה מספיק כדי "לבטל" מניה ברגע שאחוז התשואה שלה פתאום מזנק?
 

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
לטענתך בעלי ההון והנגישות למידע יודעים יותר מאיתנו ההדיוטות .
נכון.

אין זה מספיק כדי "לבטל" מניה ברגע שאחוז התשואה שלה פתאום מזנק?
1. זה מונע ממני לרכוש אותה היום
2. זה לא גורם לי למכור אותה היום
3. בעלי ההון, הממון והידע שלא זמין לציבור ידעו זאת קודם לכן ומחיר המניה לפני ההודעה לציבור שיקף זאת.
הירידה החדה לאחר ההודעה לציבור היא כתוצאה מהציבור ההדיוט ש-"פתאום גילה משהו" ובפני עצמה לא אומרת לי כלום.
בנוסף לא פורסם מידע רלוונטי בהודעה אלא רק הצהרה סתמית שיש "חשש למשהו" בלי שום פרט.

לצורך המחשה קיצונית תדמיין לעצמך את הרופא מתקשר אליך ואומר לך: "יש חשש למשהו - תקבע תור" ללא מידע נוסף.
מה עובר עליך?
אז אתה קובע תור, מגיע אליו עם בלי שערות לבנות שכבר תלשת לעצמך ובלי ציפורניים ואז הוא אומר לך "יש חשש שלא רשום לי הגובה נכון שלך אז אני לא בטוח אם אתה בעודף משקל של גרם אחד או שהמשקל שלך בסדר".
מה עכשיו אתה חושב?

הרופאים חכמים מספיק בשביל לא לעשות שטויות כאלו, כשמגיעים לבורסה האנשים כבר לא...
 
למעלה תחתית