- הצטרף
- 22/11/15
זו שאלה אליהם.למה OZK מקבל ציון 50 ב Simply safe dividends ?
אני לא משתמש בשירות שלהם ולא מכיר את האלגוריתם שהם המציאו לעצמם.
זו שאלה אליהם.למה OZK מקבל ציון 50 ב Simply safe dividends ?
מתוך כמה? מה זה אומר?למה OZK מקבל ציון 50 ב Simply safe dividends ?
Sign in to Simply Safe Dividends
2.simplysafedividends.com
תודה
מתוך 100,מתוך כמה? מה זה אומר?
אני חושב שזה בדיוק מה שאתה מפספס.חוץ מתשואת הדיבידנד הגבוהה
זה היה נכון אם חברות כמו CVX עם תשואת דיבידנד גבוהה מאוד 4%, וגבוהה מ OZK בחצי אחוז, לא היתה מקבלת ציון 90...אני חושב שזה בדיוק מה שאתה מפספס.
תשואת דיבידנד גבוהה באופן חריג בחברות שכאלו אומרת שהשוק מזהה שם בעיה.
אני לא התייחסתי לציונים שאתר שיווקי המציא לחברות על בסיס אלגוריתם לא ידוע שהומצא על ידם לעצמם.זה היה נכון אם
האלגוריתם של דעתשיקוף הסיכון כפי שהוא מיוצג ע"י השילוב של מחיר המניה עם הדיבידנד הנוכחי ומוכתב על ידי כל השחקנים שבשוק - כולל הענקים בעלי ההון והמידע שלא זמין לכולם
ששוקף לציבור, אינו סודי ולא נגבה תשלום בעבור שימוש בוהאלגוריתם של דעת![]()
פרדוקס השוק היעיל =]אני חושב שזה בדיוק מה שאתה מפספס.
תשואת דיבידנד גבוהה באופן חריג בחברות שכאלו אומרת שהשוק מזהה שם בעיה.
יעיל מספיק בשביליאם השוק היה כזה יעיל לא היה דבר כזה שנקרא השקעות ערך, או וורן באפט , או , אם להיות ריאלי (כי וורן באפט יש אחד) משקיעי ערך טובים קצת פחות...
מסכים לגמרי.חובבי שוק ההון שיהיו מוכנים להשקיע קצת יותר ממספר דקות בודד ביום
יוכלו למצוא הזדמנויות נפלאות בשוק
כאן אנחנו נישאר חלוקים (ובגדול).ומכירת אופציות PUT (שכתבתי עליהן באיזה פוסט רנדומלי פה בעבר) על אותן מניות יכולה להשיא רווחים טובים אף יותר על פי עקרון הקנייה במחיר הMARGIN OF SATETY
גם אני לא - עדיין אין לנו מידע שמצדיק התבאסות כלשהי.לא הבנתי למה אתם מתבאסים ?
אני מבולבל ממך קצת ,גם אני לא - עדיין אין לנו מידע שמצדיק התבאסות כלשהי.
למכור ולקבע הפסד ?אין זה מספיק כדי "לבטל" מניה ברגע שאחוז התשואה שלה פתאום מזנק?
נכון.לטענתך בעלי ההון והנגישות למידע יודעים יותר מאיתנו ההדיוטות .
1. זה מונע ממני לרכוש אותה היוםאין זה מספיק כדי "לבטל" מניה ברגע שאחוז התשואה שלה פתאום מזנק?
מיהו אותו אדון גרלינגר? לצערי אצלי הקישור לא נפתחאני מנחש שאדון גרלינגר רוצה להקטין את חשיפת היתר התזרימית שלו. שיטה מעולה![]()
בנג׳מין גרלינגר, אנליסט בסיטימיהו אותו אדון גרלינגר? לצערי אצלי הקישור לא נפתח