אני יודע שבפורום הנ"ל, ETF פחות מתקבלים בברכה, אבל אשמח לחוות דעת על ה-ETF המסוים הזה.
בהגדרתו מיועד להוות ETF המאגד חברות המגדילות את הדיבידנד שלהן ותמורת סכום סמלי של 0.08% בדמי ניהול, ישנה גישה ל-403 אחזקות.
TR -
1Y - 29.09%
3Y - 54.7%
5Y - 63.75%
10Y - 246.15%
DGR -
1Y - 6.19%
3Y - 25.93%
5Y - 42.96%
10Y - 130.7%
הנתונים היבשים נראים טובים, מה אני מפספס?
בהגדרתו מיועד להוות ETF המאגד חברות המגדילות את הדיבידנד שלהן ותמורת סכום סמלי של 0.08% בדמי ניהול, ישנה גישה ל-403 אחזקות.
TR -
1Y - 29.09%
3Y - 54.7%
5Y - 63.75%
10Y - 246.15%
DGR -
1Y - 6.19%
3Y - 25.93%
5Y - 42.96%
10Y - 130.7%
הנתונים היבשים נראים טובים, מה אני מפספס?