שלומי חמיצר
Member
- הצטרף
- 19/11/24
שתי שאלות הקשורות לבחירת חברות
1. האם בתור משקיעי דיבי נרצה להסתכל על הנתון - Roic
למה חשבתי שכן? במעקב של משקיעי ערך סטייל באפט - הם תמיד מדברים על להסתכל על הנתון הזה כדי להעריך עסק טוב
מה זה טוב? הם רוצים מעל 15 אחוז
2. כמשקיעים - האם נרצה לבחון את החפיר החברה?
או שפשוט קונים לפי קריטריונים יבשים
(זאת אומרת להבין בגדול את הסיפור של החברה )
1. האם בתור משקיעי דיבי נרצה להסתכל על הנתון - Roic
למה חשבתי שכן? במעקב של משקיעי ערך סטייל באפט - הם תמיד מדברים על להסתכל על הנתון הזה כדי להעריך עסק טוב
מה זה טוב? הם רוצים מעל 15 אחוז
2. כמשקיעים - האם נרצה לבחון את החפיר החברה?
או שפשוט קונים לפי קריטריונים יבשים
(זאת אומרת להבין בגדול את הסיפור של החברה )