מניית NEE - NextEra Energy Inc

  • פותח הנושא Mat
  • פורסם בתאריך

Mat

Member
הצטרף
15/7/25
מחלקת כבר למעלה מ-32 שנים,
מגדילה (במידע שמצאתי באתר) באופן סדיר מאז שנת 2006 בממוצע של מעל 5% לשנה.
מכפיל מתחת לממוצע ה-S&P.

אממה, צפי האנליסטים שווה ערך למחיר הנוכחי, מה שגורם לי לתהות אם לכל הפחות לי המומחים, השנה אין לה לאן לצמוח?
 

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
מחלקת כבר למעלה מ-32 שנים,
מגדילה (במידע שמצאתי באתר) באופן סדיר מאז שנת 2006 בממוצע של מעל 5% לשנה.
לפי האקסל, היא מגדילה כבר 31 שנה.
באיזה אתר ראית רק מ-2006?

צפי האנליסטים שווה ערך למחיר הנוכחי, מה שגורם לי לתהות אם לכל הפחות לי המומחים, השנה אין לה לאן לצמוח?
לפי האקסל, צפי האנליסטים הוא של צמיחה ברווחים לפי קצב ממוצע של 8.42% בשנה (לא שלמישהו מהם ניתנה הנבואה...).

נ.ב.
שיניתי את הכותרת בשביל שיהיה יותר קל לחפש את השרשור בעתיד.
 

Mat

Member
הצטרף
15/7/25
לפי האקסל, היא מגדילה כבר 31 שנה.
באיזה אתר ראית רק מ-2006?


לפי האקסל, צפי האנליסטים הוא של צמיחה ברווחים לפי קצב ממוצע של 8.42% בשנה (לא שלמישהו מהם ניתנה הנבואה...).

נ.ב.
שיניתי את הכותרת בשביל שיהיה יותר קל לחפש את השרשור בעתיד.
המון תודה דעת, נכנסתי לאתר שלהם, הפירוט התחיל מ-2006, אבל הנחתי שיש גם לפני.

אני מאוד מתלבט איתה, יש לי ספק/חוסר ביטחון כשאני מנסה לבחור חברה יחידה ולא ETF.

אבל היא נראית כמו רכישה פוטנציאלית לטווח ארוך אז רציתי לשאול כאן :)
 

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
יש לי ספק/חוסר ביטחון כשאני מנסה לבחור חברה יחידה ולא ETF.
לגיטימי לחלוטין.
תנסה לחזור לבסיס ולהבין מה המטרה שאתה מנסה להשיג.
האם אתה יכול להשיג אותה עם ETF?
אם התשובה היא לא (כמו אצלי) אז ETF לא עוזר לך והוא אינו רלוונטי (כמו אצלי למשל).
אם התשובה היא כן אז למה לא לקנות ETF וזהו?
 

לופטי

Well-Known Member
הצטרף
30/12/20
אממה, צפי האנליסטים שווה ערך למחיר הנוכחי, מה שגורם לי לתהות אם לכל הפחות לי המומחים, השנה אין לה לאן לצמוח?
מבחינתי מספיק שהנתון הזה יהיה חיובי. כמה? לא משנה, לאף אחד אין מושג מה יהיה
 

Div123

Well-Known Member
הצטרף
1/4/20
מדובר בחברת Utiliteis עם ממוצעים רב שנתיים של הגדלות דו ספרתיות.
אם זה לא הדבר הראשון שאתם רואים, תקנו תעודת סל.
המחיר שלה כרגע לא מספיק אטרקטיבי.
 
למעלה תחתית