לפי האקסל, היא מגדילה כבר 31 שנה.מחלקת כבר למעלה מ-32 שנים,
מגדילה (במידע שמצאתי באתר) באופן סדיר מאז שנת 2006 בממוצע של מעל 5% לשנה.
לפי האקסל, צפי האנליסטים הוא של צמיחה ברווחים לפי קצב ממוצע של 8.42% בשנה (לא שלמישהו מהם ניתנה הנבואה...).צפי האנליסטים שווה ערך למחיר הנוכחי, מה שגורם לי לתהות אם לכל הפחות לי המומחים, השנה אין לה לאן לצמוח?
חיפשתי את זה ללא הצלחה, תודה לך!דיסקסנו עליה כאן בעבר, אולי השרשור הישן יהיה לך לעזר...
המון תודה דעת, נכנסתי לאתר שלהם, הפירוט התחיל מ-2006, אבל הנחתי שיש גם לפני.לפי האקסל, היא מגדילה כבר 31 שנה.
באיזה אתר ראית רק מ-2006?
לפי האקסל, צפי האנליסטים הוא של צמיחה ברווחים לפי קצב ממוצע של 8.42% בשנה (לא שלמישהו מהם ניתנה הנבואה...).
נ.ב.
שיניתי את הכותרת בשביל שיהיה יותר קל לחפש את השרשור בעתיד.
תודה רבה! אשב לקרוא.דיסקסנו עליה כאן בעבר, אולי השרשור הישן יהיה לך לעזר...
לגיטימי לחלוטין.יש לי ספק/חוסר ביטחון כשאני מנסה לבחור חברה יחידה ולא ETF.
מבחינתי מספיק שהנתון הזה יהיה חיובי. כמה? לא משנה, לאף אחד אין מושג מה יהיהאממה, צפי האנליסטים שווה ערך למחיר הנוכחי, מה שגורם לי לתהות אם לכל הפחות לי המומחים, השנה אין לה לאן לצמוח?