אג"ח ישראלי

גס רוח

New Member
הצטרף
7/6/22
שלום,
אשמח לקבל המלצה לאג"חים לקנייה דרך הבנק הישראלי

תודה
 

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
שלום,
אשמח לקבל המלצה לאג"חים לקנייה דרך הבנק הישראלי

תודה
1. אין כאן המלצות.
2. אני לא רואה שום הצדקה לרכישת אג"ח ועד היום לא נתקלתי באדם שמבין מה המשמעות של אג"ח ועדיין מעדיף אותו על פני רכישת מניה (במקרה הטוב הוא מגיע למסקנה ניטרלית אבל לרוב מעדיפים את המניות).
 

גס רוח

New Member
הצטרף
7/6/22
תודה.

כלומר לדעתך לא כדאי לסחור דרך הבנקים בארץ בשום אופן או שיש דברים שכן הייתי בוחן?
 

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
לדעתך לא כדאי לסחור דרך הבנקים בארץ
לא התייחסתי בכלל לאיפה אתה סוחר - התייחסתי להשוואה בין אג"ח/מניות ולמציאות שכשאנשים מבינים באמת במה מדובר אז הם מתקשים למצוא מקרים שבהם הם מעדיפים אג"ח על פני מניות.
 
למעלה תחתית