1. אין כאן המלצות.
2. אני לא רואה שום הצדקה לרכישת אג"ח ועד היום לא נתקלתי באדם שמבין מה המשמעות של אג"ח ועדיין מעדיף אותו על פני רכישת מניה (במקרה הטוב הוא מגיע למסקנה ניטרלית אבל לרוב מעדיפים את המניות).
לא התייחסתי בכלל לאיפה אתה סוחר - התייחסתי להשוואה בין אג"ח/מניות ולמציאות שכשאנשים מבינים באמת במה מדובר אז הם מתקשים למצוא מקרים שבהם הם מעדיפים אג"ח על פני מניות.