לומד מהר כשמסבירים לאט
Well-Known Member
- הצטרף
- 14/1/23
אני לא מבין כלום בכלום,
NEE רכשה היום חברה ב 67 גזיליון דולר, כהשקעה ב AI.
למה המניה של NEE יורדת ?
NEE רכשה היום חברה ב 67 גזיליון דולר, כהשקעה ב AI.
למה המניה של NEE יורדת ?
נערך לאחרונה ב: