למה NEE ירדה ברכישה היום

הצטרף
14/1/23
אני לא מבין כלום בכלום,
NEE רכשה היום חברה ב 67 גזיליון דולר, כהשקעה ב AI.
למה המניה של NEE יורדת ?
 
נערך לאחרונה ב:

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
אולי השוק חושב שהיא שילמה יותר מדי ושהיא לא תצליח להרוויח מזה?
ראה לדוגמא את ההתרסקות של טבע בעקבות כמה רכישות שהיא בצעה לפני כמה שנים/עשור בערך.
 
למעלה תחתית