Pink panther
Well-Known Member
- הצטרף
- 1/10/20
שלום לכם ידידיי,
בשל ירידת המחיר 2 המניות הנ"ל נכנסו לי החודש לסינון.
בהסתכלות קרה הן עומדות בקריטריונים שלי (וגם בקריטריונים של דיבידעת), אבל כך היה גם לBF-B ביולי 2024 ותראו איפה היא היום...
בקיצור הגרף הנופל של שתיהן קצת גורם לי לדז'ה-וו, ולא מתחשק לי שוב לתפוס סכין נופלת לאחר ירידות של מעל 40% בשנה האחרונה.
מה דעתכם?
בשל ירידת המחיר 2 המניות הנ"ל נכנסו לי החודש לסינון.
בהסתכלות קרה הן עומדות בקריטריונים שלי (וגם בקריטריונים של דיבידעת), אבל כך היה גם לBF-B ביולי 2024 ותראו איפה היא היום...
בקיצור הגרף הנופל של שתיהן קצת גורם לי לדז'ה-וו, ולא מתחשק לי שוב לתפוס סכין נופלת לאחר ירידות של מעל 40% בשנה האחרונה.
מה דעתכם?