- הצטרף
- 22/11/15
ידעת את זה גם על קודאק כשהיא ירדה ל-50 ומאז ירדה ל-0?קניתי ב 100, ירד ל 50, אני יודע שהיסטורית זה יחזור ל 100
מה לגבי אנרון, גם שם ידעת?
וליהמן ברודרס?
אנשים לא מסתכלים על הפיזור כולו אלא על הפרט.הפיזור כולו, לא כל אחת באופן פרטני
תשים לב - בפורום "שאלות על מניות" כל הדיונים הם על הפרט ולא על המכלול.
מוח הלטאה שלנו פועל לפי רגש, לא לפי היגיון.אנשים מוכרים ב 50.
למה ? מה ההגיון ?