בדיון אחר דעת היקר הסביר שהוא מצליח להימנע כמעט לחלוטין מתשלום מס רווחי הון:
גם על הפסדים אחרים בשוק ההון אין אפשרות לקזז את זה.
אשמח ללמוד גם מדעת איך זה מתאפשר, וגם באופן כללי שנלמד אחד מהשני טיפים בנושא.
היות שיש ניכוי מס במקור על דיבידנדים ל-IRS בסך 25%, לא ברור לי איך אפשר להימנע מכך.עם תיק השקעות מנייתי משמעותי ומפוזר ניתן להימנע כמעט לחלוטין מתשלום מס רווחי הון גם בלי הסיווג הנ"ל.
חבות מס רווחי ההון שלי למשל לכל שנת 2022 הייתה בת 3 ספרות כשאני סוכם אותה בשקלים למרות שמשכתי כספים מתיק ההשקעות לצרכי מחיה.
גם על הפסדים אחרים בשוק ההון אין אפשרות לקזז את זה.
אשמח ללמוד גם מדעת איך זה מתאפשר, וגם באופן כללי שנלמד אחד מהשני טיפים בנושא.