Payout EPS / FCF - חישוב יחס חלוקה

סטרבו

Well-Known Member
הצטרף
23/4/18
אני מצטער אבל אני לא מבין לדעתי בגלל הדרך שבחרת להסביר, מה === מייצג (אני יודע שזה שולי)
הפסקה לא מובנת לי בגדול ורק מבלבלת אותי..
סליחה על זה. באמת זה לא כל כך ברור.
התכוונתי להסביר איך מגיעים לכל מספר- תזרים מפעילות ocf ותזרים חופשי fcf.
מתחילים מהכנסות (כמה החברה הכניסה). אחרי זה מורידים את כל ההוצאות של החברה שפירטתי (חומרי גלם, ריביות, מיסים, פחת) כך מגיעים ל-רווח (שמות נרדפים- earnings, net income).
איך מגיעים מ׳רווח׳ לתזרים מפעילות ותזרים חופשי- זה מה שפירטתי למעלה.


לדעת מהי ההגדרה
יש שני סוגי תזרים. תזרים מפעילות שוטפת, ותזרים חופשי.
תראה בקישורים שדעת צירף, ואולי עם החישוב שהצגתי מעלה. יכול להיות שאני לא מסביר כל כך טוב.
תזרים שוטף- כמה מזומן נכנס לקופת החברה השנה, בעקבות התפעול הרגיל של העסק.
תזרים חופשי- כמה מזומן נכנס לקופת החברה בעקבות התפעול הרגיל של העסק ואחרי הוצאות לשמירה והתרחבות. (אז כדי לחשב את זה, ניקח את התזרים מפעילות שוטפת ונחסר הוצאות על ציוד וכו).
בכל אופן , שני המושגים קרובים אבל שונים.
תזרים חופשי מחושב מתוך תזרים מפעילות.
בהקשר של יחס חלוקה (חלוקה מרווחים, חלוקה מתזרים שוטף, חלוקה מתזרים חופשי) אין נכון או לא נכון. יש מה נכון ספציפית עבורך. תמשיך לקרוא ולהתעניין ולהתקדם, ואתה תהיה בסדר. אף אחד מאלה הוא לא כזה ראה וקדש, אלא סובייקטיבי.
רוב המשקיעים שאני ראיתי מסתכלים על יחס חלוקה מרווחים.
אני גם, אבל מעדיף את יחס החלוקה מתזרים חופשי.
אחרים מעדיפים יחס חלוקה מתזרים שוטף.

מקווה שההודעה הזאת מצליחה לבאר יותר את הנושא.
 

19yoboy

Well-Known Member
הצטרף
12/1/24
מתחילים מהכנסות (כמה החברה הכניסה). אחרי זה מורידים את כל ההוצאות של החברה שפירטתי (חומרי גלם, ריביות, מיסים, פחת) כך מגיעים ל-רווח (שמות נרדפים- earnings, net income).
תודה! מובן.

איך מגיעים מ׳רווח׳ לתזרים מפעילות ותזרים חופשי- זה מה שפירטתי למעלה.
כשכתבת ברווח חשבונאי: "מוסיפים חזרה את הוצאות הפחת והוצאות שאינן של מזומן. ".
-מה זה פחת?
-איזה הוצאות יש שהן אינן מזומן?
-מוסיפים את הוצאות הפחת והוצאות שאינן של מזומן חזרה ל?

אז אנסה להסביר במילים שלי:
הכנסה - הוצאות שוטפות = רווח.
כדי להגיע מ - רווח לתזרים מפעילות שוטפת תיארת: מחסירים הוצאות על ציוד, מבנה והתרחבות."
-מחסירים ממה? אני מניח שמהרווח.
-למה דווקא מחסירים הוצאות על ציוד,מבנה והתרחבות (התרחבות גאגורפית?)? מה מיוחד בשלושת אלו שהחסרתם תתן לי את ההוצאות השוטפות?

תזרים חופשי- כמה מזומן נכנס לקופת החברה בעקבות התפעול הרגיל של העסק ואחרי הוצאות לשמירה והתרחבות. (אז כדי לחשב את זה, ניקח את התזרים מפעילות שוטפת ונחסר הוצאות על ציוד וכו).
תודה רבה. אבל מדוע התזרים החופשי לא כולל את ההוצאות על ציוד וכדומה? תזרים חופשי לא אמור לכלול הכל?

תזרים חופשי מחושב מתוך תזרים מפעילות.
אז השרשרת היא כזו:
1-הכנסות
2-רווח
3-תזרים פעילות שוטפת
4-תזרים חופשי

יש מה נכון ספציפית עבורך.
אני חושב שספציפית עבורי האינדיקטור הראשוני יהיה לבדוק את היחס מהרווחים, אם מתאים אתקדם ליחס מתזרים חופשי כי אכן חשוב לי לראות איזה נתח אני אקבל לאחר שהחברה השקיעה בהתפתחות שלה.

אחרים מעדיפים יחס חלוקה מתזרים שוטף.
איזו סיבה יש למשקיעים להעדיף יחס חלוקה שכזה?

מקווה שההודעה הזאת מצליחה לבאר יותר את הנושא.
לגמרי, הרבה יותר ברור מלבד פרטים קטנים, תודה רבה.
 

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
בשביל זה המציאו את המילה "צפוי" :)

לדעת מהי ההגדרה הנכונה לתזרים
תזרים חופשי = FCF.
זה אותו הדבר.

"תזרים" בפני עצמו זה כל הכספים שנכנסו אל החברה והוא נתון די חסר משמעות.

לדעת מהו יחס חלוקת הרווחים לאחר שהחברה השקיעה בעצמה והתרחבה ועשתה כרצונה
אתה נצמד לתוצאות של פעולות מתמטיות כאילו הן חקוקות בסלע.

יחס חלוקת רווחים זו תוצאה של חלוקה של הדיבידנדים ברווחים.
מה שחשוב זה:
1. יש דיבידנדים
2. יש רווחים
3. יש ביניהם פער שעוזר לנו לישון טוב בלילה

-FCF (בגלל שאני לא יודע מה זה תזרים עם כמה שזה נשמע דבילי)
מה הבנת מהקישור של אינווסטופדיה?

-OCF כי אני לא מבין מה נותר לפני ואחרי ההוצאות השוטפות
מה הבנת מהקישור של אינווסטופדיה?

אני בבלגן ואני חושב שאין לי צורך להיות בו כי זה חייב להיות פשוט
לדעתי אתה מכניס את עצמך לבלגן כי אתה מייחס חשיבות לדברים שהם חסרי חשיבות.
 

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
מה זה פחת?
רכשנו דירה => עברה שנה - הבלוקים טיפה יותר ישנים אז "שווי הדירה שלנו פחת".
רכשנו מחשב => עברה שנה - יש מחשבים יותר חזקים אז "שווי המחשב שלנו פחת".
רכשנו רכב => עברה שנה - יש רכבים יותר חדשים אז "שוי הרכב שלנו פחת".

פחת זה מושג חשבונאי שבו משערכים בכמה ירד הערך של נכס/מוצר/חפץ בגלל שחלף זמן מאז ייצורו.

-למה דווקא מחסירים הוצאות על ציוד,מבנה והתרחבות (התרחבות גאגורפית?)? מה מיוחד בשלושת אלו שהחסרתם תתן לי את ההוצאות השוטפות?
תודה רבה. אבל מדוע התזרים החופשי לא כולל את ההוצאות על ציוד וכדומה? תזרים חופשי לא אמור לכלול הכל?
מישהו שמת הרבה לפני שהמציאו את האינטרנט החליט שכך מחשבים את המספרים.
לא לכל דבר יש הסבר ברור, מודרני והגיוני - קל וחומר הסבר שהוא גם רלוונטי.

אפשר להחסיר עוד הרבה דברים ואז לתת לזה שם אחר.
אפשר לא להחסיר חלק מהדברים ולהמציא שם נוסף.
בשורה התחתונה אלו מונחים של עולם הכלכלה (תואר בכלכלה) ואנחנו עוסקים בהשקעות בעולם המציאותי.
מאוד נדיר שעולם הכלכלה והעולם המציאותי נפגשים עם משמעות.

תזכור - רוב הפרופסורים בכלכלה לא הפכו להיות מיליונרים מהשקעה בחברות.

איזו סיבה יש למשקיעים להעדיף יחס חלוקה שכזה?
כל אדם סיפר לעצמו סיפור פסיכולוגי שונה והגיע למסקנות שונות.
אם אתה בוחר ביחס X במקום ביחס Y אתה צריך להתאים את המספר שאליו אתה משווה.
בבלוג ובפורום אני דן ביחס חלוקת הרווחים ובהינתן היחס הזה - ורק היחס הזה - אני רוצה לראות חברות עם יחס שהוא קטן מ-60%.
אם אדם רוצה להתחשב ביחס שמבוסס על FCF או OCF אז הוא צריך להבין מה המספר הרלוונטי לבדיקה במקום ה-60%.
 

19yoboy

Well-Known Member
הצטרף
12/1/24
יש לך 2 גרפים גם בלשונית summary וגם בלשונית dividend שמראים בדיוק את זה.
האם מדובר על הגרף המצורף:

368

בהנחה שהFCF PER SHARE הוא 3.958 (27.12.23), איך אני מסיק מהנתון הזה את יחס החלוקה(לפי FCF)?
ניחוש: לוקח את הDIVIDEND PER SHARE, מכפיל אותו בארבע = 4.88, מחלק את התוצאה ב3.958 ומקבל 1.232, מחסיר 1 = 0.232, 23.2% זו התשובה?
(לצורך השוואה, יחס חלוקת הרווחים הינו 34.69). אשמח לתיקונים בדרך שלי אם ישנם.
האמת שחשבתי שהנתון יופיע לי ישירות ללא צורך בחישובים כלשהם, אבל זה די נחמד.

-אגב, FCF PER SHARE מה הכוונה? רווח למניה אני יכול להבין, תזרים חופשי עבור מניה לא מסתדר לי ככ.. אשמח להסבר.
תודה.
 
נערך לאחרונה ב:

סטרבו

Well-Known Member
הצטרף
23/4/18
כן, מדובר על הגרף המצורף. בגרף הזה מוצג דיבידנד שנתי למניה אז אין צורך להכפיל.

אז החישוב שלך הוא פשוט d חלקי fcf.
שים לב שאם יוצא לך גדול מ1, הכוונה שהתזרים לא מכסה את הדיבידנד.

בגרף רואים יפה - אם הקו של התזרים גבוה מגרף הדיבידנד, מה טוב.


אגב, FCF PER SHARE מה הכוונה? רווח למניה אני יכול להבין, תזרים חופשי עבור מניה לא מסתדר לי ככ.. אשמח להסבר.
כמו שמחשבים רווח למניה.
לוקחים את סך התזרים החופשי ומחלקים במספר המניות. למשל, לחברה רווח של 100 ותזרים של 120 (בד״כ תזרים חופשי גדול יותר מהרווח החשבונאי), ויש 20 מניות בשוק.נחלק את סך הרווח וסך התזרים במספר המניות.
נקבל שרווח למניה הוא 5, ותזרים למניה הוא 6$.
 

19yoboy

Well-Known Member
הצטרף
12/1/24
אז אין צורך להכפיל.
אופס :) , תודה על התיקון

שים לב שאם יוצא לך גדול מ1, הכוונה שהתזרים לא מכסה את הדיבידנד.
למה באמת? הגיוני לי דווקא ההפך. תוכל לפשט את ההסבר?
נוכל להשתמש בדוגמה: חילוק דיבידנד שנתי חלקי תזרים למניה יוצא 0.308. אין צורך להחסיר כאן 1? אזי התשובה היא 30.8%?

בגרף רואים יפה - אם הקו של התזרים גבוה מגרף הדיבידנד, מה טוב.
כל עוד קו תזרים גבוה מהדיבידנד זה אומר שהדיבידנד מכוסה? מה להסתכלות הגרפית הזו?

כמו שמחשבים רווח למניה.
לוקחים את סך התזרים החופשי ומחלקים במספר המניות. למשל, לחברה רווח של 100 ותזרים של 120 (בד״כ תזרים חופשי גדול יותר מהרווח החשבונאי), ויש 20 מניות בשוק.נחלק את סך הרווח וסך התזרים במספר המניות.
נקבל שרווח למניה הוא 5, ותזרים למניה הוא 6$.
תודה רבה!
 

סטרבו

Well-Known Member
הצטרף
23/4/18
למה באמת? הגיוני לי דווקא ההפך. תוכל לפשט את ההסבר?
נוכל להשתמש בדוגמה: חילוק דיבידנד שנתי חלקי תזרים למניה יוצא 0.308. אין צורך להחסיר כאן 1? אזי התשובה היא 30.8%?
לא. זה באמת חישוב אחוזים הכי בסיסי שיש, בלי טריקים ובלי שטיקים.כמה הדיבידנד תופס מתוך התזרים.
אתן דוגמא, יש לנו 10 תלמידים, שניים עם שיער ג׳ינג׳י ו8 עם שיער שחור.
כמה אחוזים מהכיתה בעלי שיער ג׳ינג׳י? נגיד שזה 2/10=0.2=20%.


כל עוד קו תזרים גבוה מהדיבידנד זה אומר שהדיבידנד מכוסה? מה להסתכלות הגרפית הזו?
כן. מדובר בדיבידנד שנתי ובתזרים שנתי. שניהם בדולרים. אם הגרף של התזרים גבוה יותר, זה אומר שהחברה הכניסה יותר מזומן (אחרי הוצאות , תחזור (עריכה: אני לא זוכר מה רציתי לכתוב פה. וגם מה זה ׳תחזור׳?? לא דומה לכלום ולא מזכיר לי כלום) והתרחבות) מאשר שילמה כדיבידנד. מן הסתם זה סימן טוב.
 
נערך לאחרונה ב:

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
בהנחה שהFCF PER SHARE הוא 3.958 (27.12.23), איך אני מסיק מהנתון הזה את יחס החלוקה(לפי FCF)?
תחלק את הדיבידנד השנתי למניה ב-3.958.

ניחוש: לוקח את הDIVIDEND PER SHARE, מכפיל אותו בארבע = 4.88, מחלק את התוצאה ב3.958 ומקבל 1.232, מחסיר 1 = 0.232, 23.2% זו התשובה?
1. תשים לב שאתה צריך להכפיל את הדיבידנד בכמות החלוקות ולא תמיד זה 4.
2. לא מחסירים 1 כשבודקים יחסיות.
מחסירים 1 כשרוצים לבודד את הרווח ממשוואת ה-"רווח פלוס קרן" כי 1.00=100% = הקרן המקורית.

-אגב, FCF PER SHARE מה הכוונה? רווח למניה אני יכול להבין, תזרים חופשי עבור מניה לא מסתדר לי ככ.. אשמח להסבר.
רווח למניה: סך כל הרווחים חלקי סך כל המניות
תזרים חופשי למניה: סך כל התזרים החופשי חלקי סך כל המניות

למה באמת? הגיוני לי דווקא ההפך. תוכל לפשט את ההסבר?
נוכל להשתמש בדוגמה: חילוק דיבידנד שנתי חלקי תזרים למניה יוצא 0.308. אין צורך להחסיר כאן 1? אזי התשובה היא 30.8%?
אנחנו לא מדברים על "רווח + קרן" כמו בשאר החישובים שבהם אנחנו מחסירים את הקרן בשביל לבודד את הרווח.
כאן אנחנו מדברים על יחסיות וביחסיות כל המספר הוא רלוונטי.

כל עוד קו תזרים גבוה מהדיבידנד זה אומר שהדיבידנד מכוסה? מה להסתכלות הגרפית הזו?
אכן - מפשט את ההבנה בתמונה אבל בלי נתונים מדוייקים.
 

19yoboy

Well-Known Member
הצטרף
12/1/24
אכן - מפשט את ההבנה בתמונה אבל בלי נתונים מדוייקים.
369

-מה אני יכול ללמוד מהגרף (SEIC)? איזו בדיקה אני יכול לעשות הלאה כדי לבדוק מה קרה כאן, מה הלאה? (27.12.23)
-האם זו נורה שהEPS/FCF PER SHARE בנק' מסוימת בגרף שליליים / מתחת לDIVIDEND PER SHARE? אם כן, מדוע זו נורה?
-מה זה DCF בשורה? דיבידנד תזרים? אם כן, מה הכוונה?
-מה הכוונה ביחס נזיל? מה זו נזילות בהקשר של מנית דיבידנד? כסף נזיל של החברה?
 

סטרבו

Well-Known Member
הצטרף
23/4/18
מה אני יכול ללמוד מהגרף (SEIC)? איזו בדיקה אני יכול לעשות הלאה כדי לבדוק מה קרה כאן, מה הלאה? (27.12.23)
-האם זו נורה שהEPS/FCF PER SHARE בנק' מסוימת בגרף שליליים / מתחת לDIVIDEND PER SHARE? אם כן, מדוע זו נורה?
לדעתי יש תקלה בנתונים, הנתון של התזרים לא מעודכן ולכן מופיע כ-0. עניין של זמן עד שיעדכנו. אפשר לבדוק בדוח של החברה מה התזרים החופשי. אפשר גם לנסות באתרים אחרים- simply safe dividends, macrotrends וכו.

מה זה DCF בשורה? דיבידנד תזרים? אם כן, מה הכוונה?
איפה ראית dcf?


מה הכוונה ביחס נזיל? מה זו נזילות בהקשר של מנית דיבידנד? כסף נזיל של החברה?
באיזה הקשר ראית את המושג ׳יחס נזיל׳?
 

19yoboy

Well-Known Member
הצטרף
12/1/24
לדעתי יש תקלה בנתונים, הנתון של התזרים לא מעודכן ולכן מופיע כ-0. עניין של זמן עד שיעדכנו. אפשר לבדוק בדוח של החברה מה התזרים החופשי. אפשר גם לנסות באתרים אחרים- simply safe dividends, macrotrends וכו.
תודה, כנראה שזו אכן תקלה.
במניית GD ראיתי שהEPS/FCF PER SHARE היו שליליים (או לפחות אחד מהם) מחלוקת הדיבידנד. זה אומר שהדיבידנד חולק יותר מהרווחים/תזרים?

איפה ראית dcf?
ראיתי מספר נתונים שקשורים אליו בעמוד הסיכום.

באיזה הקשר ראית את המושג ׳יחס נזיל׳?
Liquidy ratio לדוגמה, מה הנזילות אומרת לי בתור מונח חשבונאי?

אגב, אם אפשר לשאול, @סטרבו האם למדת עצמאית את הנושא וכל המסביב (בעיקר תמחור חברות)? אילו מקורות ידע שימשו אותך בדרך שלך? אפילו סרטונים מומלצים?
 

סטרבו

Well-Known Member
הצטרף
23/4/18
במניית GD ראיתי שהEPS/FCF PER SHARE היו שליליים (או לפחות אחד מהם) מחלוקת הדיבידנד. זה אומר שהדיבידנד חולק יותר מהרווחים/תזרים?
באותה שנה כן.


ראיתי מספר נתונים שקשורים אליו בעמוד הסיכום.
Dcf זו שיטת קביעת ערך של חברה על פי תזרים המזומנים של החברה. ראשי תיבות של discounted cash flow היוון תזרים מזומנים. בעצם אם נסכום את כל המזומן שהחברה תרוויח מעתה ועד עולם, כמה שווי החברה לפי זה היום.
אפשר לראות בגוגל עוד פרטים, וגם יש לי פוסט עם הסבר על הנושא בבלוג שלי (ברשות בעל הבית @daat99 )


לא מכיר את המושג יחס נזילות, תוכל לשתף קישור אולי?


אגב, אם אפשר לשאול, @סטרבו האם למדת עצמאית את הנושא וכל המסביב (בעיקר תמחור חברות)? אילו מקורות ידע שימשו אותך בדרך שלך? אפילו סרטונים מומלצים?
כן, עצמאית. הכל קיים באינטרנט כמובן.
אפשר לחפש חומרים של באפט (כתב הקדמה יפה לספר ׳המשקיע הנבון׳ של בן גראהם ), גם הכתיבה של בעל הבית, חיפוש מושגים באינטרנט, ועוד ספרים נוספים. גם בנושא תמחור , גם פילוסופיית השקעה, ועוד. אולי אפרט יותר כשאהיה בנחת , בע״ה.
 

daat99

מייסד
מנהל
הצטרף
22/11/15
מה אני יכול ללמוד מהגרף (SEIC)?
שלפי גורופוקוס ה-FCF התרסק.

איזו בדיקה אני יכול לעשות הלאה כדי לבדוק מה קרה כאן, מה הלאה? (27.12.23)
1. לבדוק בדו"ח הרשמי אם זה נכון או שיש טעות בגורופוקוס
2. אם זה מתברר כנכון בדו"חות אז ביצוע מחקר עומק על החברה שמנסה להבין מדוע ה-FCF התרסק

האם זו נורה שהEPS/FCF PER SHARE בנק' מסוימת בגרף שליליים / מתחת לDIVIDEND PER SHARE? אם כן
כן בהקשר של ה-FCF.

מדוע זו נורה?
מי שמחפש את יחס החלוקה מה-FCF רואה בכך נורה כי מבחינתו לא היה לחברה מספיק FCF בשביל לחלק את הדיבידנד.
מי שמחפש את יחס החלוקה מהרווחים (כמוני) לא מתעניין בכך בכלל.

מה זה DCF בשורה?
אנשים שמנסים לדמיין שהם יודעים את העתיד מחליטים כמה שווה כסף של בעוד כמה שנים היום.

במניית GD ראיתי שהEPS/FCF PER SHARE היו שליליים (או לפחות אחד מהם) מחלוקת הדיבידנד. זה אומר שהדיבידנד חולק יותר מהרווחים/תזרים?
כן.

אילו מקורות ידע שימשו אותך בדרך שלך?
אינווסטופדיה זה אתר מעולה.

ברשות בעל הבית @daat99
יש לך רשות עומדת כל עוד אתה ממשיך לפרסם מאמרים חדשים :)
 

e31

Member
הצטרף
2/2/24
שלפי גורופוקוס ה-FCF התרסק.
לפי מה שראיתי לפעמים בגרפים שמשווים בין כמה משתנים לפעמים את הנתון האחרון באחד המשתנים עוד לא עדכנו ואז זה מראה ירידה חדה בגרף הספציפי כיוון שהוא מחשיב את הנתון האחרון כאפס (אם הגרף היה מראה רק את המשתנה הספציפי הזה הוא היה נגמר בנתון האחרון המעודכן ואז לא היתה את הירידה לאפס)
הגיוני שגם פה זה הסיפור
 

e31

Member
הצטרף
2/2/24
אגב, גורופוקוס כתב לי שאני לא יכול להמשיך לצפות בנתונים בלי להרשם לאתר והרשמה חינם ל7 ימים. אם ארשם לאתר, האם אחרי ה7 ימים יש מסלול חינמי שמאפשר לי המשך גישה לנתונים וגרפים מסויימים או שרק בתשלום?
 

לופטי

Well-Known Member
הצטרף
30/12/20
אגב, גורופוקוס כתב לי שאני לא יכול להמשיך לצפות בנתונים בלי להרשם לאתר והרשמה חינם ל7 ימים. אם ארשם לאתר, האם אחרי ה7 ימים יש מסלול חינמי שמאפשר לי המשך גישה לנתונים וגרפים מסויימים או שרק בתשלום?
אני נכנס באינקוגניטו
כשמופיעה הודעה על הגבלה יוצא ונכנס שוב
 

19yoboy

Well-Known Member
הצטרף
12/1/24
מי שמחפש את יחס החלוקה מה-FCF רואה בכך נורה כי מבחינתו לא היה לחברה מספיק FCF בשביל לחלק את הדיבידנד.
מי שמחפש את יחס החלוקה מהרווחים (כמוני) לא מתעניין בכך בכלל.
הגיוני שהFCF יהיה נמוך מהרווחים אבל לא ההפך, נכון?

לא מכיר את המושג יחס נזילות, תוכל לשתף קישור אולי?
372
אני לרוב לא מבין הרבה מהעמודות האלו בעמוד סיכום המניה, האמת שזה קפץ לי, אני לא חושב שיש לכך חשיבות גדולה אבל ננסה..
 

סטרבו

Well-Known Member
הצטרף
23/4/18
אני לרוב לא מבין הרבה מהעמודות האלו בעמוד סיכום המניה, האמת שזה קפץ לי, אני לא חושב שיש לכך חשיבות גדולה אבל ננסה..
ובכן, תוכל ללחוץ על כל יחס כדי לראות מה הוא אומר.
באופן כללי, כפי שהשם מציע , המדדים האלה מראים כמה החברה נזילה ויכולה לעמוד בהתחייבויות שלה.
ניתן לראות גם בinvestopidia על כל אחד מהיחסים.
אני אישית פחות מתעמק בהם (אלא אם יש משהו מחשיד ממש), אולי לך כן יהיו משמעותיים.
כל הכבוד על ההתמדה והלימוד
 

לופטי

Well-Known Member
הצטרף
30/12/20
הגיוני שהFCF יהיה נמוך מהרווחים אבל לא ההפך, נכון?
הכל הגיוני
תזכור ש
חברה יכולה להכיר ברווח גם בלי שמכרה מוצר אחד
חברה יכולה לקבל מקדמה לפני שהתחילה להזמין בורג אחד
 
למעלה תחתית