(אקדים ואומר שאני עוד לא משקיע בפועל, אני בשלבים אחרונים של בחירת סגנון ההשקעה)
חשבתי על השקעה בדיבידנדים צומחים בשילוב עם מינוף.
הרעיון הוא מינוף לא גדול מאוד (לא יותר משלושים אחוז) בצורה כזאת שהדיבידנדים אחרי מיסים יכסו את הריבית על החוב.
בכל הפקדה או פעם בשנה מסוודאים שיחס המינוף נשמר ולקראת סוף תקופת החיסכון מקטינים את המינוף כדי ליצור תזרים חופשי.
הרציונל פה הוא הגדלה מבוקרת של הסיכון כדי להשיג צמיחה יותר גבוהה.
מחשבות?
חשבתי על השקעה בדיבידנדים צומחים בשילוב עם מינוף.
הרעיון הוא מינוף לא גדול מאוד (לא יותר משלושים אחוז) בצורה כזאת שהדיבידנדים אחרי מיסים יכסו את הריבית על החוב.
בכל הפקדה או פעם בשנה מסוודאים שיחס המינוף נשמר ולקראת סוף תקופת החיסכון מקטינים את המינוף כדי ליצור תזרים חופשי.
הרציונל פה הוא הגדלה מבוקרת של הסיכון כדי להשיג צמיחה יותר גבוהה.
מחשבות?
נערך לאחרונה ב:
