תוצאות החיפוש

  1. ל

    LOW

    שים לב שההגדלה האחרונה הייתה נמוכה משמעותית כ4.8%
  2. ל

    הסתכלות כוללת על כל ההון שלכם

    @SIN @daat99 אתם לא מתכננים למשוך קרנות השתלמות ברגע שמתאפשר? ואו! אני משאיר כ 15K עבור חיובים (המשכורת של אשתי נכנסת ב1 ושלי ב10) ובלתי צפוי באופן אישי הסכום לא כ"כ מעניין אותי... אלא בעיקר שנדע איפה כל דבר נמצא הכנו ביחד קובץ עם פרטים חשובים (חשבון בנק, פנסיה והשתלמות+מסלולים, חסכון לכל...
  3. ל

    איך נכון להכנס עם הון גדול לשוק?

    בתיאוריה זה נחמד להגיד במציאות זה כואב תראה כאן בפורום דיונים על vfc wba t מותר לחפש ״מציאות״. חברות שמחלקות xx שנים ולטעון שמה שהיה הוא שיהיה. אבל הבעיה שגם סיכונים עלולים להתממש קל מאוד להתאהב בחברות עם היסטוריה ארוכת שנים ותשואת דיבידנד מפלצתית (ראה mo). אבל לדעתי בהתנהלות כזאת מכניסים...
  4. ל

    איך נכון להכנס עם הון גדול לשוק?

    מלפחות 4 השנים האחרונות למדנו שאי אפשר להניח שום דבר וכן, צריך ללמוד היסטוריה
  5. ל

    מניית TROW

    ואולי לא? ראה t ו wbd אני מנחש שכשרואים שהשווי מתכווץ מנסים להציל את מה שנשאר
  6. ל

    ADM

    שאלה למי שקנה עכשיו מה דעתכם על תחזית הצמיחה השלילית בקובץ של לאו?
  7. ל

    META

    בעולם מקביל השם של אפל הוא daat99:eek:
  8. ל

    מניית TROW

    ברור שהתקבולים לא זהים. אבל בדומה לרכישות של דיבידעת אני מנסה להקטין חשיפות אומרים לי את זה גם מחוץ לפורום ;) דיבידעת נולד באוגוסט 2015
  9. ל

    META

    לגרום לכל משקיעי הערך למכור את כל המניות שלהם. כי חברה שמחלקת דיבידנד מבינה שהיא כבר לא יכולה לצמוח (נכתב בהומור…)
  10. ל

    מניית TROW

    לרוב אני משקיע את אותו ערך דולרי בכל חודש משקל דומה הכוונה לסהכ התקבול מכל חברה אני מתעד ידנית את הדיבידנד שמחולק (בדומה להיסטוריית פעולות בדיבידעת) ובסה״כ הוספתי נוסחה של maxifs כדי לקבל את הדיבידנד הגבוה בכל שנה של כל חברה. לכל חברה הוספתי נוסחה של שיעור שינוי בדיבידנד בכל שנה למה? כי סיקרן...
  11. ל

    מניית TROW

    צודק לא קראתי נכון הנוסחא שלי משקפת דיבידנד שנתי של 2 דולר שגדל בכל שנה ב5% למשך 10 שנים (בגלל זה החזקה) 1 זה ה 100%. כלומר הסכום הראשוני היה 2 דולר ועכשיו עלה ב 105% כלומר ב 2*1.05
  12. ל

    מניית TROW

    2*(1+0.05)^10
  13. ל

    מכשירים לאזרח החדש

    נקודה נוספת- אחרי שתשחרר תקבל טופס (לא זוכר את שמו) ובטופס יש את כל ההכשרות והקורסים שעברת תוודא שהכל מופיע שם למשל אני עשיתי רענון נהיגה בזמן הסדיר. זה לא הופיע בטופס, ובגלל זה לא עודכן במערכות השונות (צבאיות ואזרחיות)
  14. ל

    Chrw

    לא התעמקתי יותר מידי, אבל נראה שזו הייתה שנה חלשה במכירות וברווח
  15. ל

    מכשירים לאזרח החדש

    ״למה הוא בוהה במסך הזה כל היום? הוא לא יודע שמכריזים על חלוקת דיבידנד בכל 4 חודשים? ובכלל.. רק נדלן!״:p
  16. ל

    מכשירים לאזרח החדש

    אגב, אני מניח שבמיוחד עכשיו יכולות להיות הזדמנויות לעבודה בבנייה/שיפוצים ייתן לך כישורים חשובים לחיים
  17. ל

    איזון להקטנת פגיעה וסיכון

    תראה במאמרי הרכישה בפעם הראשונה הוא רכש את jnj במרץ 17. בסינון היא הייתה החברה היחידה שהוא לא רכש הפעם השנייה הייתה באפריל 2022. כל החברות שעלו בסינון כבר נרכשו, אבל התזרים של jnj היה נמוך מהממוצע
  18. ל

    מניית TROW

    לא מישקלתי. רציתי רק לראות רק את אחוז ההגדלה הממוצע של החברות בתיק. כולנו מסננים לפי איזשהו % הגדלה ממוצע ב 1 3 5 ו 10 שנים. וסיקרן אותי מה הdgr שלי
  19. ל

    מכשירים לאזרח החדש

    אחרי שסיימתי את המועדפת במפעלים עבדתי בבית קפה.. חצי שנה של סנדוויץ חביתה +סנדוויץ חלומי+אייס לימונענע אם במפעל אתה מפתח כישורים של רובוט, במטבח אתה מפתח עמידה בלחץ, עבודת צוות, התמודדות עם סידורי עבודה שלא תמיד נוחים.. בכל מקום אתה מקבל ומפתח כלים שעוזרים לך בחיים
  20. ל

    איזון להקטנת פגיעה וסיכון

    חברה שעומדת בקריטריונים במועד הרכישה:) הנתון הזה לבדו לא מספיק כדי לדעת אם יש לך חשיפת יתר ל JNJ מכלל התיק כמה JNJ מהווה מסה"כ התזרים של התיק? האם הדיבידנד המתקבל ממנה גבוה ממוצע התקבולים הצפוי מכל חברה? *לא באמת מעניינת אותי התשובה. זה רק כיוון המחשבה שלי בהקשר של חשיפה
למעלה תחתית