תוצאות החיפוש

  1. ל

    המניות הבאות שלי?

    רוב הזמן המדד בשיא, ומחירי המניות בעליה אני מנתק את עצמי מזה ולא מחכה לנפילה כדי לקנות חברה שמתישהו לפני 92 יום הוספתי אותה ל״פנקס הקניות״ שלי
  2. ל

    האם כדאי להמשיך להחזיק מניות של חברות שחותכות את הדיבידנד

    דעתי היא שאני לא יודע מה יהיה בעתיד חברה שהיום נראית ״חלשה״ יכולה מחר להפוך ל״חזקה״ וכך גם להפך אני משתדל לקנות את החברה הטובה ביותר היום ו let the winners win
  3. ל

    יש לי תיאוריה - דעת הוא chatgpt

    הבעיה של @daat99 שיש כל כך הרבה פעילות בפורום לאחרונה, כך שהוא לא מספיק לעשות את כל הסידורים שהוא תכנן ;)
  4. ל

    CVX

    להבנתי המידע הזה מתייחס לרבעון האחרון של 23. יכול להיות שברבעון הראשון של 24 הם מכרו/מוכרים
  5. ל

    CBSH - חלוקת דיבידנד בצורת מניה

    לא מובן בכלל הנתונים שצירפת מגורופוקס לא מתכתבים עם עמוד הדיבידנדים באתר החברה ועמוד הדיבידנדים לא מתכתב עם הקישור שצירפת לאתר החברה
  6. ל

    AFL

    גע גע גע $$$
  7. ל

    בחירת מניות

    אני נוהג להפריד בין פרמטרים שנגזרים ממחיר המניה (למשל תשואת דיבידנד) לבין פרמטרים שמעידים על חוסנה של החברה (למשל יחס חלוקת רווחים)
  8. ל

    בחירת מניות

    מהיכרות של החברות שיש לי בתיק (בסביבות ה40) הדפוס בגדול דיי קבוע. החודש שבו מגדילים, היום בחודש ליום האקס, והגדלה בכל דיבידנד חמישי Mr מייצג בסה״כ את ההגדלה (או הקיטון) האחרון. אם חברה מגדילה כל רבעון, אז היחס ישווה בין כל רבעון. אם החברה מגדילה בכל דיבידנד חמישי, אז ביניהם אם הוא שטותי או לא כל...
  9. ל

    Payout EPS / FCF - חישוב יחס חלוקה

    הכל לפי החוק בתנאים מסוימים חברה רשאית להכיר במכירה לפני שהמוצר סופק
  10. ל

    בחירת מניות

    @e31 @19yoboy המלצה נוספת עברו שבועיים מאז שהקובץ פורסם. אני מציע להגמיש פרמטרים שמושפעים ממחיר המנייה (בהנחה ומתכוונים לקנות עוד החודש)
  11. ל

    מניית TROW

    כנראה שהשאלה הזאת נשאלה בפורום הלא נכון;)
  12. ל

    בחירת מניות

    כדי שתקנה את הטובה ביותר כי 2023 ״חדשה״ יותר. Dgr 1 עונה על השאלה מה היה שיעור השינוי בין שנה x לשנה x-1 (במילים פשוטות: באיזה אחוז הדיבידנד השתנה בשנה האחרונה) בהקשר של gd? שלילי. הייתה הגדלה בין 23 ל22 אולי זה מטריד ולראייה ההגדלה האחרונה שנמוכה מ5% דוגמא פשוטה ומופשטת: @לומד מהר כשמסבירים...
  13. ל

    Payout EPS / FCF - חישוב יחס חלוקה

    הכל הגיוני תזכור ש חברה יכולה להכיר ברווח גם בלי שמכרה מוצר אחד חברה יכולה לקבל מקדמה לפני שהתחילה להזמין בורג אחד
  14. ל

    בחירת מניות

    אני יודע שזה מפתה, אבל מציע לקנות רק חברה אחת בכל פעם בוא נעשה הפרדה בשנת 2022 חברה חילקה 3 רבעונים 1$ למניה, ובאחרון חילקה 1.1. בסה״כ 2022 4.1$ בשנת 2023 חברה חילקה 3 רבעונים 1.1$ למניה, ובאחרון חילקה 1.2. בסה״כ 2023 4.5$ במקרה כזה בקובץ יופיע %mr של 1.2/1.1 כ 9% (הכרזה נוכחית לחלק הכרזה קודמת...
  15. ל

    בחירת מניות

    אין קשר להגדלות, סה״כ בכל שנה אנחנו בשנת 2024 וב dgr1 יופיע סה״כ של 2023 קח את gd בתור תרגיל- תבדוק מה היה הדיבידנד ב2023
  16. ל

    CVX

    לא הייתי קורא לשנת 2023 שנה טובה
  17. ל

    Payout EPS / FCF - חישוב יחס חלוקה

    אני נכנס באינקוגניטו כשמופיעה הודעה על הגבלה יוצא ונכנס שוב
  18. ל

    אז מה קניתם החודש ?

    אני קניתי חברה שגיל ההגדלות שלה כבר בפנסיה מאחל לעצמי שתמשיך להגדיל לפחות עד ש @19yoboy יצא לפנסיה:p
למעלה תחתית