מהיכרות של החברות שיש לי בתיק (בסביבות ה40) הדפוס בגדול דיי קבוע. החודש שבו מגדילים, היום בחודש ליום האקס, והגדלה בכל דיבידנד חמישי
Mr מייצג בסה״כ את ההגדלה (או הקיטון) האחרון. אם חברה מגדילה כל רבעון, אז היחס ישווה בין כל רבעון. אם החברה מגדילה בכל דיבידנד חמישי, אז ביניהם
אם הוא שטותי או לא כל...