תודה על השיתוף.
אני במצב קצת דומה, יש לי חשבון באינטרקטיב ישראל (אני מתחבר בעזרת דף קודים זמני), ואני מועניין לפתוח חשבון בib, כמו כולם, בגלל עמלות ורביות.
קצת חושש כי אני לא יודע אנגלית, אבל מקווה להסתדר בפניות כתובות (תרגום גוגל).
לבינתיים ירדתי מהרעיון בגלל הסיסמה שהבנתי שאמורה להתקבל בהודעת...