את התשובה לשאלה האם זו הזדמנות או סכין נופלת נגלה רק בעתיד
את התשובה לשאלה האם זו האות ליציאה- אני לא יודע מה יהיה בעתיד ולכן בוחר לא לעשות כלום
בלי להתייחס למקרה הפרטי של hrl, כל קניה היא בהשוואה לאלטרנטיבות, כשלכל משקיע יש את הסינון וההתגמשויות שלו. באופן אישי אני מעדיף שלא להתגמש על נתונים...