תוצאות החיפוש

  1. ל

    הבנה של המחקר של נד דיוויס

    כנראה יש סיבה שהגרף מתחיל ב 2014. הרשימה של האריסטוקרטיות הושקה ב 1989. בבחינה מאז - המסקנה הפוכה
  2. ל

    קניה של מניות לא מחלקות

    החלטתי שאני לא סוחר ולא משקיע שווי, אלא מחפש תזרים: 1. אני לא יודע ולא רוצה לנסות לתזמן שוק 2. אני לא רוצה לחיות את תיק ההשקעות 3. אני לא רוצה לשקשק מכל ציוץ והייפ מהסביבה שאני נמצא בה ומהתקשורת 4. אני מחפש נחת
  3. ל

    מה קניתם לאחרונה?

    אם כך תן מבט גם על thg (the Hannover group). רק אל תצפה לריגושים
  4. ל

    מה קניתם לאחרונה?

    את aos המשעממת
  5. ל

    רשימת האלופות המעודכנת - הצטרפות לרשימת תפוצה וגירסאות קודמות.

    מעניין למה אני הצלחתי להתחבר עכשיו בכל מקרה, אנקדוטה- נרשמתי גם עם המייל של אשתי. קרה פעם או פעמיים שהיא קיבלה את הרשימה ואני קיבלתי כמה ימים אחריה. גם במקרה שלי הפניות למייל לא נענו
  6. ל

    התחברות לחשבון האישי ב IBKR

    היי חברים אני מתחבר לחשבון שלי ב IBKR באמצעות one time passcode הודעת sms שנשלחת לנייד שלי, ולאחר מכן אימות באמצעות קוד נוסף שמגיע אליי למייל. זאת אומרת שאם אשתי רוצה להכנס לחשבון שלנו- האימות מגיע רק אליי. אתם מכירים דרך אחרת? כך שלפחות ניתן יהיה לבחור לאיזה מספר טלפון/כתובות המייל ישלחו...
  7. ל

    MCHP - QCOM - AFG - RHI

    Afg עם עוד דיבידנד מיוחד. קצת יותר מפי2 מהדיבידנד האחרון שהוכרז
  8. ל

    MCHP - QCOM - AFG - RHI

    קישור לעמוד דיבידנדים באתר החברה
  9. ל

    MCHP - QCOM - AFG - RHI

    שתיהן עם דוחות רעים. Mchp לא הגדילה את הדיבידנד 5 רבעונים רצופים. Rhi הגדילה בתחילת השנה 11%, האם אופטימיים? חסרי זהירות? אין לי מושג באופן אישי הייתי מחפש אפשרויות אחרות
  10. ל

    רשימת האלופות של ג'סטין לאו לחודש נובמבר

    היו בחופש בשבת וראשון. כנראה היום/מחר
  11. ל

    מניית O?

    את התשובה לשאלה האם זו הזדמנות או סכין נופלת נגלה רק בעתיד את התשובה לשאלה האם זו האות ליציאה- אני לא יודע מה יהיה בעתיד ולכן בוחר לא לעשות כלום בלי להתייחס למקרה הפרטי של hrl, כל קניה היא בהשוואה לאלטרנטיבות, כשלכל משקיע יש את הסינון וההתגמשויות שלו. באופן אישי אני מעדיף שלא להתגמש על נתונים...
  12. ל

    מניית O?

    ולמרות או בגלל השמרנות דיבידעת מציג תשואה על ההון של 3.42% ובכל שנה התקבלו יותר דיבידנדים מהצפי, כאשר הנחת העבודה שירכשו חברות עם תשואת דיבידנד של 3% אפשר לראות מגוון רחב של דעות וגישות שכל אחד מסגל לעצמו עם הזמן. כי בסופו של דבר:
  13. ל

    מניית O?

    ו sp +16% ytd..
  14. ל

    בחירת מניות ידנית לעומת VIG

    ומעבר למה ש @daat99 כתב, עוד נקודה למחשבה: כמה מתוך 10 האחזקות הכי גדולות שלו היית קונה היום? כמה מתוך ה 5?
  15. ל

    Brown Forman Corp. - BF.B

    היא נסחרת היום במחירים של 2013 המחיר בירידה מאז 2020 המכר הכמותי בירידה אולי היא תצליח להתמודד ואולי לא, אבל בשבילי היא מסוכנת מידי ולכן יקרה מידי
  16. ל

    Brown Forman Corp. - BF.B

    לדעתי מאוד יקרה… אולי הפרסומים מהשבוע האחרון יעניינו אותך 1 2 3
  17. ל

    כמה ה ROI שלכם לשנה

    רודפי תשואות :rolleyes:
  18. ל

    התחלתי!

    בהצלחה! דרך מהנה
  19. ל

    גמישות מחשבתית - לא נשאר מה לקנות

    אני מעדיף להקשיח פרמטרים שתלויים בחברה (למשל יחס חלוקת רווחים)
למעלה תחתית