תוצאות החיפוש

  1. ל

    דירוג בין הסינונים

    במקרה הזה המספרים אולי באמת מספרים את הסיפור וזה גם משתקף בתשואת הדיבידנד הגבוהה;) אגב שים לב שההגדלה האחרונה של 2% בלבד האם כל הנתונים האלה הם מבוא ל wba ו vfc שהוזכרו כאן לאחרונה? לא יודע. מה שאני יודע שזה סיכון שאני לא מוכן לקחת
  2. ל

    ADM

    בעמוד קשרי משקיעים של החברות
  3. ל

    דירוג בין הסינונים

    כי המחיר מושפע מציפיות השוק והשליטה של החברה בו מוגבלת (וממנו נגזרת תשואת הדיבידנד, מכפיל, שווי שוק ועוד) מכירות, רווח, יחס חלוקת רווחים, חוב, מזומן אלו פרמטרים שנובעים מהפעילות העסקית של החברה לכן אני מעדיף להקשיח יותר פרמטרים שתלויים בחברה ולא ממשתנים חיצוניים
  4. ל

    דירוג בין הסינונים

    העיקרון שמנחה אותי הוא לסנן פרמטריים שתלויים במחיר למשל - אני מעדיף להרפות במכפיל ולא את יחס חלוקת הרווחים
  5. ל

    ADM

    תסתכל על הירידה במכירות, ירידה ברווח, ירידה במזומן, החוב הגבוה אני לא מתקרב אליה במצב כזה
  6. ל

    אחרי שחתכו, MMM מעלים את הדיבידנד

    תודה רבה לך על השיתוף
  7. ל

    מתי למכור?

    ודיווחו על תוצאות פיננסיות משוגעות +25% במכירות, בהשוואה ל2023, תוך שמירה על אותו op
  8. ל

    אסטרטגיית כניסה

    גם אני עשיתי את זה בהתחלה, והבנתי שאני לא רוכש את הטובה ביותר. מאז אני קונה רק חברה אחת בכל פעם אני קונה בכל חודש ב 3-4k. בחודשים שנכנסים סכומים משמעותיים אני עדיין רוכש חברה אחת, אבל במקום 3-4 נניח ב 5-6 בדרך הזו נוח לי יותר, כיוון שלא נוצר מצב שיש חברה/שתיים שהושקע בהן סכום משמעותי גבוה יותר...
  9. ל

    תהייה בנושא מדיניות קניה

    למה לא יותר? למה קנה המידה צריך להיות דווקא sgov? גם אם יש מכנה משותף, כל אחד עושה את הבחירות שלו, ואפשר לראות את זה כמעט בכל שרשור כאן
  10. ל

    MMM ביצעה ספין אוף

    לא מעניין מידי אבל זו גם רוח הדברים מעמוד קשרי המשקיעים שלה
  11. ל

    מניית ORI - כמשל

    אולי זה מתבטא באיזשהו אופן ב ״תחזית צמיחה״ בדיווחים הכספיים חברות מציינות אם בוצעו השקעות
  12. ל

    בניית תיק מניות - סכום השקעה 361K$

    לדעתי להניח תשואת דיבידנד כלשהי זה מתכון לאכזבה. קח לדוגמא את תשואת הדיבידנד של המדד תראה כמה היא היום, מה החציון. בסוף השוק נותן מה שהוא נותן, והתשואת הדיבידנד דינמית
  13. ל

    מתי למכור?

    מסכים, מעניין חיפשתי קצת אם יש פטנטים שעומדים לפוג. אבל לדעתי הלא מלומדת פטנט שיפוג בעוד כשנתיים בסין לא יסביר את הירידה מתחילת השנה
  14. ל

    מתי למכור?

    אתה יכול לראות כאן
  15. ל

    מתי למכור?

    בהשוואה לתקופה המקבילה ב2023- גידול אדיר במכירות, רווחיות תפעולית דומה למה לדעתך בכל זאת מוכרים?
  16. ל

    אז מה קניתם החודש ?

    אחד כזה מספיק לך עד לסוף המשמרת? :p
  17. ל

    CNQ

    ברוך השב :)
  18. ל

    תודה

    השתכנעתי! מוכר הכל, קונה מחקה מדד ו 30% אג״ח. כי תמיד עולה. בכל חודש אדאג לאזן. אשב עם מחשבון לחשב כל הזמן מה מצבי עם טווח משיכה בטוח וסופסוף תהיה לי הכנסה פאסיבית! סתם לא ברור למה הבחור מתעקש להסביר עצמו שוב ושוב לכנופייה הזאת. כבר קיבל לינק בהתחלה
  19. ל

    ביטוח בריאות פרטי בעד/נגד ?

    תודה לך על המילים החמות חבר
  20. ל

    ביטוח בריאות פרטי בעד/נגד ?

    יש לנו ביטוח בריאות פרטי ל״שמחתנו״ אנחנו מממשים אותו לפחות פעמיים בשנה עבור ביקור אצל רופא מומחה. בנוסף עבור אותה הבעיה השתמשנו בכספי הביטוח לצורך ניתוח ולא, אין שום קשר לאורך חיים בריא או לא, רק גזירת גורל :)
למעלה תחתית