תוצאות החיפוש

  1. ל

    Lmt

    מה דעתך על המניה? לדעתי יש לזה סיבה ירידה ברווח לחציון, עדכנו למטה את תחזיות הרווח להמשך השנה, ירידה במזומן, עליה בתשלום החוב בשנה הקרובה. לזה אפשר להוסיף שהיא הפסידה לבואינג עם שלל בעיותיה במכרז על מטוס הקרב הבא לגבי ה dgr- לא בדקתי כל שנה בנפרד אבל לפי הנתונים שהצגת מגמת הירידה בולטת. אני...
  2. ל

    מה קניתם לאחרונה?

    ניסיון יקר ערך! נראה מה יביא איתו הרבעון השני
  3. ל

    מה קניתם לאחרונה?

    לא מטריד אותך יחס חלוקת הרווחים?
  4. ל

    מה קניתם לאחרונה?

    בהחלט מטריד במיוחד שהחוב לטווח ארוך כ 38 מיליארד דולר ובמגמת עלייה (לא מפתיע במיוחד בהינתן הריבית), בעוד שהחוב לטווח קצר רק 4 מיליארד דולר מעניין יהיה לראות אם יצליחו לשפר את המכירות והרווח, ואיך זה ישפיע על החוב לגבי awr, התזרים המתקבל ממנה כבר מעל הממוצע :)
  5. ל

    מה קניתם לאחרונה?

    הדיבידנד כמעט והוכפל מאז שרכשתי, אז בוודאי שאפשר ללכת למכולת…. וביום שבו התזרים המתקבל ממנה (כמו טובות אחרות) ארכוש עוד לא יודע. אולי בגלל הרווחים? אולי בגלל המחיר? לא מבין בציפיות
  6. ל

    מה קניתם לאחרונה?

    נשמח לקרוא את התובנות שלך :)
  7. ל

    מה קניתם לאחרונה?

    לא בטופ 5 ברשימה ששלחתי מוכרים פחות, אבל שומרים על אותה הרווחיות וכמות המזומן. חוב גדול לטווח ארוך נכון, יחד עם זאת חסר ה G (מתוך ה dgi). למרות שיחס החלוקה הכי נמוך בעשור האחרון אני מצפה שההגדלה הבאה תהיה נמוכה מ5% אגב, אחת החברות (ואחת נוספת שלא ציינתי כאן) נרכשו עם תשואת דיבידנד של כ 1.5...
  8. ל

    מה קניתם לאחרונה?

    איזה תשובות מעניינות! מוסיף כמה משלי: Gd Ph Leco HTO (sjw) Pg Wtrg Afg Mcd Jnj Wsm Pep עם תשואת דיבידנד של 4% מאוד מפתה אבל יחס החלוקה גבוה, ומול העיניים ישנו המשפט: למה הכסף הגדול לא קונה חברה עם תשואה כזאת
  9. ל

    MCHP - QCOM - AFG - RHI

    אני חושב שכבר בבסיס הנושא לא מוגדר. הרי איך אפשר להגדיר ניסיון מוצלח?
  10. ל

    התלבטות לגבי DCI - Donaldson Company

    לא יודע אם זה נכון או לא, אני כן רואה שתשואת הדיבידנד 1.5, לעומת 1.3 של המדד, והיא פחות או יותר יציבה ב5 השנים האחרונות. לי זה מרמז שהנתון הזה לא מטריד את השוק
  11. ל

    גמל להשקעה מול השקעה עצמאית במדד

    שלום חברים דילמה שעלתה לי בעקבות שיחה עם חבר - משקיע יכול להשקיע בקופת גמל להשקעה, והחל מגיל 60 באפשרותו לקבל קצבה פטורה ממס, ואין רווחי הון. לצורך הדוגמא הוא יכול להשקיע במסלול מחקה מדד של ילין לפידות לשלם דמי ניהול בין 0.2% ל 1.05%, ונוסף על כך יש הוצאות ניהול השקעות 0.08%. אלטרנטיבית, הוא...
  12. ל

    אינטראקטיב ישראל מסתבכים עם הרשות לניירות ערך

    מניח שהקנס זניח בהשוואה לפעולות שביצעו.. אבל בתמונה הרחבה יותר מעניין אם תהיה לזה גם השפעה על הלקוחות הקיימים
  13. ל

    קצת אינפוגרפיקה

    מזכיר לי ששמעתי בעבודה על מישהו שסיפר על מכר שנכנס לשוק ההון עם סכום גדול בתחילת השנה, ומימש במהלך הירידות מעניין אותי אם הוא מאותם אנשים שפימפמו להם שהכי פשוט להכנס לעולם ההשקעות זה לקנות sp500:rolleyes:
  14. ל

    קצת אינפוגרפיקה

    בהחלט מצער :(
  15. ל

    קצת אינפוגרפיקה

    אהבתי! הגרף הזה מתאר בצורה מופלאה את מה שאני שומע בחודש האחרון
  16. ל

    SPYI ודומיהם ושאלות למתחילים

    להפך! תודה שבחרת להחכים אותנו ולשתף בתובנות שלך
  17. ל

    מי יצא לשופינג השבוע? מה רכשתם?

    ואו, פסיכי מההכרזות שאני קורא פעמיים כדי לוודא שהנקודה העשרונית במקום הנכון:)
  18. ל

    מיצוע בתוך החודש?

    אומנם מ2011, ולא יודע כמה מבוסס אבל לא מצאתי משהו אחר אני מתנהל כמוך. כנראה שנכון יותר היה לקנות בתחילת החודש גם כשהמשכורת עדיין לא נכנסה. אבל זה חלק מהרובוטיות שלי
  19. ל

    מי יצא לשופינג השבוע? מה רכשתם?

    לגמרי הכנסתי בשביל הספורט כל מיני חברות שקפצו לי לראש, ולראות אצל חלקן YoC שמגיע ל ~20%… רק להתמיד
למעלה תחתית