מה דעתך על המניה?
לדעתי יש לזה סיבה
ירידה ברווח לחציון, עדכנו למטה את תחזיות הרווח להמשך השנה, ירידה במזומן, עליה בתשלום החוב בשנה הקרובה. לזה אפשר להוסיף שהיא הפסידה לבואינג עם שלל בעיותיה במכרז על מטוס הקרב הבא
לגבי ה dgr- לא בדקתי כל שנה בנפרד אבל לפי הנתונים שהצגת מגמת הירידה בולטת. אני...