נתון מעניין מהדיווח הכספי לרבעון הראשון
ירידה במכירות, ב% הרווח הגולמי והתפעולי ביחס לשנה שעברה
במקביל המלאי צנח ב 700k$ ביחס לשנה שעברה
הייתי מצפה שעם קיצוץ כזה של המלאי לפחות יביאו יותר מכירות. אז לא רק שמכרו פחות, אלא גם ברווחיות פחות טובה
החוב שלהם לטווח ארוך עלה פי 2.5 ביחס לתקופה המקבילה...