תוצאות החיפוש

  1. ל

    ATO

    השנה הפיסקלית של ato מתחילה באוקטובר ומסתיימת בספטמבר כפי שניתן לראות בדוח השנתי של 2023 אני קישרתי לדוח Q-10 הרבעון השני הסתיים (שהוא השלישי בשנה הפיסקלית של ato) ותקופת הדיווח בהתאם
  2. ל

    ATO

    הגיע מהרגולטור השוואה של x חודשים מאז ספטמבר לכן בסיום הרבעון השני ההשואה של 9 חודשים, וברבעון הקודם 6 חודשים
  3. ל

    ATO

    האמת שגם אני לא זוכר מתי נתקלתי בזה בעבר:rolleyes:
  4. ל

    ATO

    לא יודע, אולי זה הפורמט שמחויבים לדווח…
  5. ל

    ATO

    מצד שני לפי הדוח הלא מבוקר שפורסם בתחילת החודש הם שיפרו את שורת הרווח ברבעון האחרון וגם בהשוואה של 9 החודשים שהסתיימו ביולי 24 לעומת ספטמבר 23 שים לב גם ליתרות המזומן…
  6. ל

    כמה שאלות לגבי דוח שנתי שמוגש למס הכנסה

    מתקן אני רואה בסטייטמנט השנתי את רווח ההון. אני לא רואה את המס ששילמתי על הרווח הזה. יש דוח אחר שמציג את זה?
  7. ל

    כמה שאלות לגבי דוח שנתי שמוגש למס הכנסה

    שלום חברים אשמח לעזרתכם האם צריך לשלם מס על ריבית שקיבלתי מאינטרקטיב? היו לי רווחי הון קטנים ממכירות כפויות. משום מה אני לא רואה בדוח השנתי את הרווח הון ששולם. מה אני מפספס? האם אפשר לקזז את הסכומים הללו ממס דיבידנדים? היכן הסעיפים האלה צריכים להכנס בדוח השנתי? תודה
  8. ל

    LOW

    נתון מעניין מהדיווח הכספי לרבעון הראשון ירידה במכירות, ב% הרווח הגולמי והתפעולי ביחס לשנה שעברה במקביל המלאי צנח ב 700k$ ביחס לשנה שעברה הייתי מצפה שעם קיצוץ כזה של המלאי לפחות יביאו יותר מכירות. אז לא רק שמכרו פחות, אלא גם ברווחיות פחות טובה החוב שלהם לטווח ארוך עלה פי 2.5 ביחס לתקופה המקבילה...
  9. ל

    LOW

    בין 2018 ל 2022 הדיבידנד הוכפל (פי 2.2), כשהשיא היה 2 הגדלות רצופות של כ30% השנה כמו בשנה שעברה ההעלאה כ 5%
  10. ל

    LOW

    למי שסקרן שווה להסתכל על היסטוריית ההגדלות בשנים האחרונות
  11. ל

    Nike

    מסכים אגב, מה שכן אפשר לראות - ירידה במלאי של 1m$ והמכירות ללא שינוי. אני הייתי מצפה לגידול כלשהו במכירות
  12. ל

    Nike

    מכאן קשה להבין מה הסיבה. אולי אתם תזהו משהו מעניין שמסביר ירידה כזאת
  13. ל

    אז מה קניתם החודש ?

    Vegan friendly Gluten free Strawberry free ;)
  14. ל

    מחקר מעניין - השקעות בדור ה-Z

    כל השרשור הזה מעלה לי זכרונות חיוביים של הרבה שבתות שסגרתי עם חבריי הבינישים. תודה לכם :)
  15. ל

    אז מה קניתם החודש ?

    מניח שמתוך היחס של עלייה במחיר=ירידה בתשואת דיבידנד אם יורשה לשאול - מה הסיבה שקנית 2 חברות ומתכנן לקנות 4 באותו החודש? ולא רק חברה אחת בעבר הייתי קונה בכל חודש 2, וצמצמתי ל1 כדי לשאוף לטובה ביותר בכל קנייה
  16. ל

    Bank of the Ozarks Inc. OZRK

    בנג׳מין גרלינגר, אנליסט בסיטי
  17. ל

    Bank of the Ozarks Inc. OZRK

    אני מנחש שאדון גרלינגר רוצה להקטין את חשיפת היתר התזרימית שלו. שיטה מעולה;)
  18. ל

    ALL TIME HIGH

    אני קונה בכל חודש וחוסך לעצמי את החרדה הזאת…
  19. ל

    MMM

    לדעתי זה לא סביר שהשנה תהיה הגדלה משמעותית אם בכלל. במיוחד בגלל היעד שהם הציבו לעצמם לחלק 40% מה fcf
למעלה תחתית