תגובה אחרונה ע"י לופטי

  1. ל

    רו"ח לדו מס שנתי

    בקצרה: סוגר לי פינה הדוח שלנו בסהכ דיי פשוט: שכירים, ביטוח חיים, הכנסה מעבודה ותיק השקעות הטרחה היחידה שלי היא איסוף המסמכים ובדיקה וחתימה על הדוח את הזמן הנותר משקיע במשפחתי ובעצמי
  2. ל

    Roic

    אני לא מסתכל עליו. אגב למה דווקא 15%? אני לא בוחן את הנתון הזה- במיוחד כי אין לי שום יכולת להסיק מהעבר דבר על העתיד. האם בידול של חברה ב50 שנים האחרונות ימשיך גם מחר? אין לי מושג לפעמים אני נכנס קצת יותר וקורא על הסיפור של החברה (או סרטונים שהיא מוציאה ביוטיוב). זה לא משפיע על הרכישה, עושה את...
  3. ל

    רו"ח לדו מס שנתי

    עדיין משתמש:cool:
  4. ל

    מניות BRO ו- BMI

    תראה בגורופוקוס;)
  5. ל

    מניות BRO ו- BMI

    השאלה מה קרה בתחילת השנה/סוף 2025 שגרם למחיר להחתך בחצי, למחיר ב 2022
  6. ל

    למה NEE ירדה ברכישה היום

    משעשע שדומיניון קפצה מנגד
  7. ל

    מניות BRO ו- BMI

    לדעתי @מומו סיכם את זה יפה כאן
  8. ל

    מניות BRO ו- BMI

    מה עם bro?
  9. ל

    דיבידנדים בדולרים והוצאות בשקלים

    מגדיל את מספר החברות בתיק
  10. ל

    דיבידנדים בדולרים והוצאות בשקלים

    תשאף לזה שהתזרים מכל חברה בתיק יהיה דומה (לא על חשבון איכות) גם אם 2 חברות יפסיקו לחלק, זה לא מחייב שהתזרים הכולל שלך יפגע ביחס לשנה הקודמת (נניח בשנה 1 50 חברות שמשלמות כל אחת 100, ובשנה 2 יש לך 48 חברות שמשלמות כל אחת 105)
  11. ל

    מניות BRO ו- BMI

    לגבי bmi, אותי שיכנע יחס חלוקת רווחים נמוך בשילוב עם חוב אפסי גם אם השנה האחרונה פחות טובה, שכבות הגנה אלה אמורות לסייע בהכרזה הבאה הם אמורים להגדיל, נחכה בסבלנות
  12. ל

    דיבידנדים בדולרים והוצאות בשקלים

    ולכן אני לא מהמר על מטבעות וממשיך בדיוק אותו השבר אל תשכח שחלק מהחברות מרוויחות במטבעות שונים. אז זה לא רק שקל מול הדולר
  13. ל

    ETF - DGRO

    לא מכיר את ה etf הספציפי מה עומד מאחורי הממוצעים? למה הם במגמת ירידה כזו?
  14. ל

    הוספת בת זוג לאינטרקטיב

    נכון, נפרד לחלוטין
למעלה תחתית