להלן עדכון מצב תיק דיבידעת לפי סוף החודש הקודם
מאורעות שקרו בתיק:
| סימול מניה | מניות שנרכשו | דיבידנדים שהתקבלו | הערות |
|---|---|---|---|
| CLX | $13.64 | ||
| GD | $12.72 | בחלוקה זו הדיבידנדים הוגדלו ב-6.00% | |
| GGG | $10.33 | ||
| HRL | $16.09 | ||
| MGRC | $15.35 | בחלוקה זו הדיבידנדים הוגדלו ב-2.06% | |
| MS | $13.00 | ||
| OZK | $17.39 | בחלוקה זו הדיבידנדים הוגדלו ב-2.17% ביחס לרבעון הקודם וב-9.30% ביחס לרבעון המקביל אשתקד | |
| PG | $15.24 | בחלוקה זו הדיבידנדים הוגדלו ב-2.97% | |
המשכורת שהתקבלה מדיבידנדים:
במהלך החודש קיבלנו משכורת מדיבידנדים בסך של 113.75 דולר לפני מס.
המשכורת מדיבידנדים השנתית שצפויה להתקבל מתיק דיבידעת גדלה במהלך שלושת החודשים האחרונים ב 55.27 דולר שמהווה גדילה רבעונית של 2.00% (*).
המשכורת מדיבידנדים השנתית שצפויה להתקבל מתיק דיבידעת גדלה במהלך השנה האחרונה ב 254.16 דולר שמהווה גדילה שנתית של 9.92% (*).
עד לסוף החודש, הופקדו בתיק דיבידעת סך של 82,457.95 דולר עם חיסכון חודשי ממוצע של 566.08 דולר.
נכון לסוף החודש אנו צפויים לקבל משכורת מדיבידנדים בסך של 2,815.24 דולר בשנה מתיק דיבידעת.
סך הדיבידנדים מייצג תשואת דיבידנד על ההשקעה של 3.41% (תוך התעלמות מעליית ערך) ושקול לחיסכון של 4.97 חודשים שאנחנו לא צריכים לעבוד עבורו כלל (חסוך רבעון, קבל כמעט חודשיים במתנה!).
הפקדה חודשית:
לפי בנק ישראל השער היציג ב-04/05/2026 עמד על 2.962 שקל לדולר.
העברת שקלים לחשבון באינטראקטיב ברוקרס מבוצעת ללא עלות בכלל והמרתם לדולרים בעלות שולית בלבד!
לפי שער זה ההפקדה החודשית של 2,000 שח לתיק דיבידעת תספק לנו 675.22 דולר ולכן הפקדתי סכום זה לתיק.
מצב מזומן:
בתיק דיבידעת יש כרגע 2,560 דולר שממתינים להשקעה.
- (*) הגדילה הרבעונית והגדילה השנתית כוללות בתוכן גדילה אורגנית וגדילה בעקבות רכישות.
8 תגובות
דלגו לטופס מילוי התגובה
קצת מייאש 11 שנים ו 100$ לחודש
מחבר
אחד מתייאש שזה רק 100, השני מרוצה שזה יותר מ-0…
אל תשכח שהתוצאה מוכתבת גם מרמת החיסכון וכאן הוצג חיסכון "פרווה" ולא אגרסיבי.
למעשה מדובר בתקופת זמן יחסית קצרה, בה רוב התשואה מקורה בחסכון.
זה צפוי להתהפך ב-11 שנים הבאים כך שרוב התשואה מקורה בריבית דריבית.
דעת, תודה רבה על השיתוף וההתמדה!
מחבר
אני לא כל כך בטוח שאני מסכים עם הדעה הזו.
תזכור שהתשואה הממוצעת ברכישה היתה 2.12% בעוד שהתשואה על ההון היא 3.20%.
יש כאן יותר מ-50% עליה בתזרים לבדו גם כשמתעלמים מעליית ערך.
כל זאת למרות הקורונה וחברות כמו MDP ו-WBA שכבר לא איתנו.
Stort of my life.
בכל מקרה מעריך את זה שאתה משתף וככה לומדים
מחבר
בשמחה.
המטרה של הבלוג והפורום היא שאנשים ילמדו אז תודה לך שבחרת לשתף אותי בכך שאתה לומד מהם 🙂
הצטבר כסף בחשבון עבור 2 רכישות סדירות. האם תקנה מניות של חברה אחת במחיר כפול? או 2 חברות שונות במחיר רגיל?
מחבר
אחת במחיר רגיל אבל רק אם אני לא אדחה ולא אקנה כלום 😉